امام‌جمعه قم گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند دولت‌مردان باید جلوی گرانی کمرشکن را گرفته و مشکلات جامعه را رفع کنند.
کد خبر: ۷۹۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰ 23 November 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به آشوب‌های ایجادشده پس از افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: فتنه گران از اعتراض به‌حق مردم سوءاستفاده کردند و در راستای اهداف دشمن حرکت کردند.

وی افزود: کارت‌های سوخت توسط وزارت نفت از چرخه خارج شد که با این اقدام دولت اسراف در مصرف بنزین و قاچاق بنزین ارزان شد و با توجه به‌ضرورت کمک‌های معیشتی به مردم و محرومین و لزوم مدیریت منابع مالی و ضرورت کمک به محرومان به‌ناچار تصمیم افزایش قیمت بنزین در جلسه سران سه قوه گرفته شد.

نماینده ولی‌فقیه در قم تصریح کرد: مقام معظم رهبری همچون امام خمینی(ره) از تصمیم سران سه قوه حمایت و رفع مشکلات مردم را مورد تأکید قراردادند.

وی با اشاره به حواشی ایجادشده در روزهای اخیر در کشور بیان کرد: برخی در این روزها حاشیه درست کردند و بلوایی به پا کردند که در مدتی که از انقلاب می‌گذرد گرچه این اتفاقات به‌ظاهر کوچک بود و سریع خنثی شد اما پیچیدگی‌هایی داشت.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بابیان اینکه ملت با جدا کردن صف از آشوب گران و با برپایی راهپیمایی سراسر کشور بصیرت خود را نشان داد،عنوان کرد: ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری، بیزاری از آمریکا و اسرائیل را با صدای بلند اعلام کرد و همچنین در شهر مقدس قم نیز راهپیمایی عظیمی در این زمینه برگزار شد.

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: توطئه دشمن برای آشوب و جنگ امنیتی و تخریب اماکن عمومی و خصوصی ناکام ماند و حضور به‌موقع نیروهای امنیتی و بسیجی اهداف شوم دشمن را ناکام گذاشت.

وی بابیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی علیه ایران را شدت بخشیده است،ادامه داد: راهکار رفع مشکلات اقتصادی تقویت تولید ملی و کارآفرینی است و دورزن تحریم‌ها نیز در این زمینه باید موردتوجه باشد که جنبه تاکتیکی دارد.

امام‌جمعه قم گفت: مقام معظم رهبری در دیدار تولیدکنندگان تأکید کردند باید سیاست‌های تکیه به داخل را آن‌چنان محکم کنیم که باوجود تحریم‌ها مشکلی ایجاد نشود چون ظرفیت‌های داخل کشور بسیار بالا است و با بهره‌گیری از ظرفیت داخلی تحریم‌ها به فرصت تبدیل می‌شود.

وی عنوان کرد: پیش از اینکه کشور وارد سالمندی شود باید از فرصت جمعیت جوان به‌خوبی بهره گرفت و پایه‌های خود را محکم کرد، دولت‌مردان باید با بهره‌گیری از نیروی داخلی اقتصاد کشورمان را استحکام ببخشند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند دولت‌مردان باید جلوی گرانی کمرشکن را گرفته و مشکلات جامعه را رفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای قبل با قطع ارتباط اینترنتی شاهد قطع ارتباط دشمنان با عوامل و مزدوران داخلی بودیم،از سوی دیگر پیام‌رسان‌های بومی فعال و اثرگذار بودند و این نشان می‌دهد تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات دست دشمن را در دست‌اندازی به فضای مجازی قطع می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار