حضور پرشور طلاب و اقشار و رده های مختلف بسیج درنمازجمعه، برپایی میز خدمت توسط ۲ دستگاه استانی و تقدیر از میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) توسط دبیر شورای نگهبان از جلوه‌های نماز جمعه این هفته قم بود.
کد خبر: ۷۹۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵ 23 November 2019

به گزارش تابناک قم، نماز عبادی سیاسی جمعه قم به امامت آیت الله سعیدی و با حضور شخصیت‌هایی چون آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و جمع پرشوری از مردم انقلابی قم در مصلای قدس برگزار شد.

حضور پرشور طلاب حوزه‌های علمیه با لباس بسیجی در بین صفوف فشرده نماز جمعه قم از جلوه‌های ویژه این هفته این آیین عبادی سیاسی بود.

همچنین حضور جمع کثیری از بسیجیان اقشار مختلف استان قم با لباس‌های بسیجی و چفیه شکوه و منظره زیبایی به نماز جمعه این هفته استان قم داده بود.

برگزاری حلقه های صالحین بسیج در فضای مصلای قدس و توزیع چفیه دربین عموم نمازگزاران نیز از ویژگی‌های اولین نماز جمعه قم درآذرماه سال جاری بود.

حضور پرشور و متراکم طلاب کشورهای خارجی و کودکان و نوجوانان استان قم در نماز جمعه نیز جلوه خاصی به این مراسم معنوی داده بود.

میز خدمت و پاسخگویی بی‌واسطه به عموم مردم توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم نیز درمحل نمازجمعه قم برپا شد.

حسن ندافی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم بعد از برپایی میز خدمت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم از ارائه تخفیف ۴۰ درصدی در ثبت نام دوره های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

همچنین ارائه خدمات توسط رده‌ها و اقشار مختلف بسیج نیز موضوع دیگر میز خدمت این هفته نماز جمعه قم بود. در میز خدمت بسیج استان قم، ادارات، جامعه پزشکی، مهندسین کشاورزی، صنعت و عمران، و بسیج حقوقدانان به ارائه مشاوره‌های تخصصی به مردم پرداختند.

اجرای مداحی توسط میثم مطیعی در بین نماز جمعه و عصر جلوه دیگر نماز جمعه این هفته قم بود، این مداح اهل بیت(ع) با خواندن اشعاری انزجار مردم را از آشوب‌های اخیر بیان و نسبت به رسیدگی به مطالبات به حق مردم تاکید کرد.

همچنین ازاین مداح اهل بیت(ع) بعد از اقامه نماز عصر توسط آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه با اهدای لوحی تقدیر شد.

از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار