رئیس هیات گلف قم:
رئیس هیات گلف قم، گفت: براساس ارزیابی‌های فدراسیون‌ها گلف، استان جایگاه چهارم کشوری را کسب کرده که این نشان از موقعیت خوب این رشته ورزشی درقم می‌باشد.
کد خبر: ۷۹۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۹ 22 November 2019

به گزارش تابناک قم، رضا دلاوری درمجمع سالیانه هیات گلف قم در اداره کل ورزش و جوانان، با تاکید بر اینکه قم دررشته مینی گلف همواره جزو سه استان اول کشور است، اظهار داشت:‌ قم موفق شده‌است تا در رشته مینی گلف بسیاری از استان‌های قدرتمند در این رشته را پشت سر بگذارد.

وی با اشاره به راه یافتن تیم قم به سوپرلیگ گلف کشور افزود: قم با پشت سرگذاشتن تیم‌های قوی که دارای حامی‌های مالی بسیار قدرتمندی نیز بودند با کمترین امکانات موفق به صعود به سوپر لیگ کشور شدند که این دستاوری بزرگ برای این هیات ورزشی است.

وی با بیان اینکه هیات گلف قم از سال ۸۱ شروع به فعالیت کرده است گفت: رویکرد هیات در۲ سال گذشته دربخش ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین علمی کردن مجموعه هیات، تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌است.

دلاوری، با بیان اینکه هم اکنون سه کمیته وودبال، بهکاپ و مینی گلف ذیل این هیات فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در رشته وودبال ۲ تن از ورزشکاران استان به تیم ملی دعوت و یک تن به عضویت تیم ملی درآمد که این ورزشکار قمی در مسابقات بین المللی تبریز موفق به کسب نقره انفرادی این مسابقات شد.

وی، میزبانی از جشنواره زیر ۱۴ ساله بهکاپ کشور را از جمله اقدام های شاخص استان در سال ۹۷ دانست و گفت: کسب مقام اول فستیوال زیر ۱۴ سال کشور، کسب ۲ مقام اول و سوم، انتخاب ورزشکاران قم به عنوان فنی ترین بازیکن و پدیده مسابقات سهم قم از این رقابت‌ها بود.

دلاوری با بیان اینکه قم درتمام مسابقات کشوری حضور فعالی دارد گفت: اعضای بیمه شده زیر مجموعه هیات گلف بسیار کم است ولی از نظر کیفی از سطح بسیار بالایی درکشور برخوردار هستند.

رئیس هیات گلف قم، اظهار داشت: پس از سال‌ها وقفه، لیگ مینی گلف استان سال گذشته دوباره فعال شد که این مسابقات با استقبال گلف بازان استان مواجه و موجب نتیجه‌گیری بهتر استان درمسابقات کشوری شد.

وی با بیان اینکه علمی کردن هیات گلف از جمله اولویت‌های این هیات است گفت: قوانین روز گلف توسط هیات ترجمه و در تمرینات و آموزش‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

دلاوری نبود زمین استاندارد را یکی ازدغدغه‌های گلف بازان استان دانست و ادامه داد: ۱۰ زمین گلف در۱۰ بوستان از شهرداری تقاضا شده‌است ضمن اینکه ۲ مجموعه زمین مینی گلف درفرهنگسرای جوان مجموعه ورزشی کارگران قم درحال احداث و برخی مناطق برای واگذاری برای احداث زمین گلف جانمایی شده‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار