با حضور آیت الله نوری همدانی؛
در مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد رحلت علامه طباطبایی(ره) تعدادی از چهره های برجسته عرصه تبلیغ و وعظ و منبر با حضور آیت الله نوری همدانی تجلیل و تکریم شدند.
کد خبر: ۷۹۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۸ 22 November 2019

به گزارش تابناک قم، گردهمایی اعضای انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه به مناسبت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(ره) پنجشبه 30 آبان در دارالقرآن این مفسر بزرگ قرآن برگزار شد.

در این مراسم که همراه با حضور آیت الله نوری همدانی برگزار شد از تعدادی از چهره های اثرگذار در عرصه های تبلیغ دینی تجلیل و تکریم بعمل آمد و این افراد لوح تقدیر و هدایای خود را از دستان حضرت آیت الله نوری همدانی، آیت الله مرتضی مقتدایی و دکتر سرمرست استاندار قم دریافت کردند.

در این بخش از آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی به سبب تألیف کتب ارزشمند در علوم و معارف اسلامی و تاریخ زندگانی پیامبران و ائمه اطهار(ع) و تصحیح کتب حدیثی به مانند تحقیق، تعلیق و تصحیح در تفسیر العیاشی که با مقدمه مرحوم علامه طباطبایی در بیش از شصت سال پیش منتشر شده است، تقدیر به عمل آمد.

همچنین از حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خسروشاهی به سبب تلاش گسترده در تبلیغات دینی در عرصه داخلی و خارجی و سطح بین المللی و نشر کتب ارزشمند و همچنین احیاء آثار و مکتوبات حضرت آیت الله علامه طباطبایی(ره) تجلیل به عمل آمد .

در ادامه این برنامه، از حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که سالیان متمادی در جایگاه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، فعالیت های فرهنگی و امامت جمعه و جماعات در تبلیغات اسلامی اثرگذار بوده اند، تجلیل شد.

تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی میرباقری به سبب بیان اثرگذار در منابر تبلیغی و عمومی و تکریم از حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه به سبب تلاش گسترده در تبلیغ و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع) در جایگاه امامت جمعه و جماعت و گسترش حوزه های علمیه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان از خانواده حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری که سالها در منبر وعظ و خطابه با صدای دلنشین خود ذاکر اباعبدالله الحسین(ع) بود و ککتاب ارزشمند به ساحل سخن را برای استفاده فضلاء و طلاب و اهل منبر تالیف کرده است، هم تجلیل بعمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار