خوشبختانه مردم آگاه ایران، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن ندادند. افرادی که حسینیه، مسجد و قرآن‌ها را آتش می‌زنند و اموال عمومی را غارت می‌کنند از مردم نیستند. از مسئولان می‌خواهیم که مشکل معیشت مردم حل شود.
کد خبر: ۷۹۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷ 21 November 2019

به گزارش تابناک قم، یکی از مراجع تقلید شیعیان ضمن انتقاد از آتش زدن اموال عمومی طی روز‌های گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه مردم آگاه ایران، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن ندادند.

آیت‌الله حسین نوری همدانی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، بیان کرد: حضرت علی (ع) در خطبه ۵۰ نهج البلاغه ویژگی‌های فتنه را معرفی کردند و فرمودند که دشمن با ایجاد فتنه حق را از بین می‌برد و مانع معرفی حق می‌شود.

وی مشکل مردم را اقتصاد و معیشت دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که مسئولان مشکل مردم را حل کنند، ما هم از مسئولان می‌خواهیم که مشکل معیشت مردم حل شود و به سخنان چند روز قبل رهبری در جهت حل مشکل معیشتی عمل کنند.

این استاد سطوح عالی حوزه تصریح کرد: در حوادث روز‌های گذشته آمریکا، اسرائیل، عربستان، سلطنت طلبان و بعضی کشور‌های اروپایی از این آشوب‌ها با عنوان پشتیبانی از مردم حمایت کردند در حالی که خودشان در این ٤٠ سال بدترین ظلم‌ها و تحریم‌ها را نسبت به مردم داشته‌اند و حتی دارو را برای مردم تحریم و در جنگ تحمیلی صدام را در جنایاتش علیه مردم ایران تجهیز کردند، بنابراین نیت خیر ندارند.

وی گفت: ملت ایران مردمی بصیر، آگاه و هوشیار هستند که به خوبی بدی را از خوبی تشخیص می‌دهند

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه مردم آگاه ایران، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن ندادند.

وی گفت: افرادی که حسینیه، مسجد و قرآن‌ها را آتش می‌زنند و اموال عمومی را غارت می‌کنند از مردم نیستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار