مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با اشاره فرارسیدن روز قم گفت: این روز بهترین فرصت برای معرفی جایگاه و ابعاد مختلف ام القرای جهان تشیع به عموم مردم در سطح ملی و بین‌المللی است.
کد خبر: ۷۹۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳ 21 November 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده با تبریک فرارسیدن سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم و نامگذاری این روز به نام «روز قم» بیان کرد: ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم برای شیعیان رویدادی تمدن ساز بوده و این مسئله موجب شده است که در این خصوص دینی بر گردن مردم قم باشد.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که هر سال به این مناسبت اجرا می شود، یادآور شد: سال گذشته نامگذاری سالروز ورود حضرت معصومه(س) به نام روز قم به تصویب رسید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های روز قم در قالب 5 کمیته در دستور کار قرار گرفت بیان کرد: در خصوص فضاسازی تبلیغی در شهر قم و دیگر کلانشهرها اجرای فعالیت‌های جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای معرفی روز قم در فضای مجازی و رسانه‌ها گفت: 23 کلیپ تولید شده به این مناسبت از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کلانترزاده با اشاره به اینکه روز قم بهانه خوبی برای معرفی ابعاد مختلف شهر قم از نظر گردشگری است گفت: از ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب برای اطلاع رسانی در خصوص برنامه‌های این روز استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت این رویداد فرهنگی همایش‌هایی در نظر گرفته شده است گفت: سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم مطلع این همایش‌ها و برنامه‌ها خواهد بود و این مراسم‌ها تا دهه فجر ادامه دارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه در قالب تور قم گردی زائران با جاذبه‌های شهر قم آشنا می‌شوند خاطرنشان کرد: در کمیته تبلیغات و همایش‌های برنامه‌هایی از جمله انجام تبلیغات محیط شهری، پوشش خبری، مستندسازی برنامه‌ها، اجرای دیدارها و همایش‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار است که مراسم‌های روز قم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری رسالت خدمت گذاری به شهروندان را در دستور کار دارد و در کنار وظایف ذاتی خود تقویت روحیه امید برای همشهریان را مورد توجه قرار داده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار