معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با انتقاد از جوان‌هراسی برخی مدیران گفت: متاسفانه در این جلسات هیچ نماینده‌ای از جوانان وجود ندارد و تنها خودمان درباره جوانان گفت‌وگو کرده و در پایان از یکدیگر تقدیر می‌کنیم.
کد خبر: ۷۹۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ 19 November 2019

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان‌پور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن جلسات امام جواد استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه اگر دغدغه‌مند در این حوزه عمل کنیم به نتایج مطلوبی خواهیم رسید، اظهار کرد: نخستین نقدی که به این جلسات وارد است همین موضوع است که نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در اواخر آبان‌ماه برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در درجه نخست باید خود جوانان را بشناسیم و سپس بتوانیم از ظرفیت آن‌ها بهره ببریم، عنوان کرد: متاسفانه در این جلسات هیچ نماینده‌ای از جوانان وجود ندارد و تنها خودمان درباره جوانان گفت‌وگو کرده و در پایان از یکدیگر تقدیر می‌کنیم بدون اینکه از جوان بپرسیم که آیا این جلسات تاثیری در زندگی آن‌ها داشته است یا خیر که علت اصلی آن نیز جوان‌هراسی مدیران است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه در دین اسلام نیز تاکید بسیاری به موضوع جوانان شده است، مطرح کرد: جوان سرمایه مملکت است و این موضوع در تمام جوامع دنیا و ادیان الهی یکسان است.

در این جلسه طرح اصلاح فرهنگ نگرش اشتغال در جوانان که توسط تعدادی از طلاب جوان و با بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از بیش از سه هزار عنوان کتاب و مقاله طراحی شده رونمایی شد.

نخستین دستور جلسه این ستاد ارائه گزارش عملکرد بانک‌ها در حوزه جوانان استان در سال جاری بود که بدلیل عدم حضور نماینده بانک‌ها مورد بحث قرار نگرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار