رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم خواستار توجه بیشتر شهرداری قم به مناطقی همچون نوبهار و آذر و تسریع در اجرای پروژه های شهری این مناطق شد.
کد خبر: ۷۹۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۸ 18 November 2019

به گزارش تابناک قم، حسن مالکی نژاد با اشاره به فعالیت اردوگاه کرامت اظهار کرد: شهرداری قم برای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی به اردوگاه کرامت ویژه نگهداری معتادین کمک می‌کند، در این اردوگاه به بحث کارآفرینی برای معتادین توجه شده است.

وی ادامه داد: امسال تاکنون دو سالن ورزشی در شهر قم توسط شهرداری افتتاح شد، پنج سالن دیگر در مناطق مختلف شهر در حال احداث است که یکی از سالن‌ها ویژه بانوان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم افزود: یک نمایشگاه دائمی در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهر قم راه اندازی کردیم و به دنبال راه اندازی چنین نمایشگاهی در منزل شهیدان زین الدین نیز هستیم.

وی با اشاره به ورودی‌های شهر قم اظهار کرد: بهبود این ورودی‌ها را پیگیر هستیم، در این راستا استاندار قم دستور داد که عوارضی قم تهران برای بهبود منظر این ورودی شهر در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

مالکی نژاد خاطرنشان کرد: باید مناطقی همچون نوبهار و آذر بیشتر مورد توجه شهرداری قم قرار بگیرد، پروژه ای مثل ادامه بلوار سجادیه از ده‌ها سال پیش مطرح بود، ولی هنوز عملیات اجرایی این پروژه هنوز شروع نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار