طی مراسمی انجام شد؛
طی مراسمی با حضور مسئولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، از کارگردان، نویسنده، بازیگران و دیگر عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تقدیر شد.
کد خبر: ۷۹۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵ 17 November 2019

به گزارش تابناک قم، در جلسه‌ای که در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، امیر داسارگر، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع گزارشی از مراحل ساخت آن ارائه داد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام بهشتی پور، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اسلامی و کمال ثریا اردکانی، رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس برگزار شد، با اهدای پرچم متبرک و نگین انگشتری سنگ مزار حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی تجلیل به عمل آمد.

خاطرنشان می شود فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.

تقدیر از عوامل فیلم منطقه پرواز ممنوع در حرم قم

تقدیر از عوامل فیلم منطقه پرواز ممنوع در حرم قم

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار