رئیس کمسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم خواستار اجرای برنامه های فرهنگی در روز قم شد.
کد خبر: ۷۹۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۸ 17 November 2019

به گزارش تابناک قم، سید مجتبی سبحانی با اشاره به نامگذاری سالروز ورود حضرت معصومه(س) به نام روز قم گفت: باید از تمام بسترهای فراهم شده استفاده کنیم تا به معرفی شهر قم و گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه(س) بپردازیم.

رئیس کمسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم تعامل فرهنگی با شهرهای دیگر را ضروری دانست و بیان کرد: اگر بتوانیم از این موقعیت استفاده درست کنیم در این زمینه تعاملاتی با استان های دیگر داشته باشیم قطعا شاهد اقدامات مناسبی در قم خواهیم بود.

وی افزود: روز قم نباید فقط در حد اسم باشد بلکه باید با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای رونق اقتصادی برنامه هایی در نظر بگیریم که وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارتقاءپیدا کند.

سبحانی یادآور شد: اگر دقت کنیم می بینیم که شهرهای دیگر به بهانه های مختلف توریست و مسافر جذب می کنند ما نیز می توانیم در قم رونق اقتصادی ایجاد کنیم و وقتی قم مرجع است باید خوراک فرهنگی مناسب به زائرین و مسافران دهد تا به مرور به شهرهای دیگر ابلاغ و صادر شود.

رئیس کمسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم علما و مراجع را ظرفیتی ارزنده برای قم دانست و اظهار کرد: باید بدانیم برکات زیادی در شهر ما وجود دارد بنابراین از اجرای کارهای صوری بپرهیزیم که اگر چنین اتفاقی بیفتد به ماندگاری شهر کمک می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار