کاهش ۱۴ درجه‌ای دمای هوا
هوای قم طی سه روز آینده قسمتی ابری به تدریج ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و برف و در مناطق مرتفع همراه با بارش برف و گاهی وزش باد است. دمای هوا قم طی روزهای آینده کاهش ۱۴ درجه‌ای خواهد داشت.
کد خبر: ۷۹۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 16 November 2019

به گزارش تابناک قم، کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به کاهش ۱۴ درجه‌ای دمای هوای قم طی سه روز آینده، گفت: هوای قم طی این مدت همراه با بارش باران و برف است.

سعید اسماعیلی، اظهار داشت: هوای قم طی سه روز آینده قسمتی ابری به تدریج ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و برف و در مناطق مرتفع همراه با بارش برف و گاهی وزش باد است.

وی با اشاره به لزوم آمادگی شهروندان برای مقابله با یخبندان، افزود: در نیمه شب تا ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال مه آلودگی به ویژه در نقاط مرتفع وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه در غرب و جنوب غرب استان قم دمای هوا به صفر درجه می‌رسد، افزود: از سه‌شنبه بارش‌ها قطع شده و صبح‌های سردی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش ۱۴ درجه‌ای دمای هوا طی روزهای آینده، تصریح کرد: حداقل دمای هوای امروز ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۱ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز یکشنبه ۲ درجه و حداکثر دمای هوا هفت درجه و حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه یک درجه و حداکثر دمای هوا هفت درجه است.

اسماعیلی بیان کرد: سرعت وزش باد طی سه روز آینده بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار