با دستور ویژه سرمست استاندار قم، در نامه‌ای به آقای هاشمی مدیرکل بنیاد شهید قم از او بابت خودسوزی یک جانباز ۴۵ درصد اعصاب و روان در منزلش، توضیح خواسته‌ایم، کما اینکه در مورد سه خودسوزی اخیر هم از وی توضیح خواسته بودیم.
کد خبر: ۷۹۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷ 13 November 2019

به گزارش تابناک قم، مشاور امور ایثارگران استانداری قم با بیان اینکه با دستور ویژه آقای سرمست استاندار قم به مسأله خودسوزی جانباز اعصاب و روان ورود کردیم، گفت: از آقای هاشمی مدیرکل بنیاد شهید قم بابت این مورد و همچنین سه خودسوزی اخیر توضیح خواسته‌ایم.

محمدرضا گروسی با اشاره به انتشار خبر خودسوزی یک جانباز ۴۵ درصد اعصاب و روان در منزلش، اظهار داشت: در حال حاضر اطلاعاتی که داریم در حد همین مطالب کلی است که مطرح شده، اما با دستور ویژه سرمست استاندار قم، در نامه‌ای به آقای هاشمی مدیرکل بنیاد شهید قم از او بابت این اتفاق اخیر توضیح خواسته‌ایم، کما اینکه در مورد سه خودسوزی اخیر هم از وی توضیح خواسته بودیم.

مشاور امور ایثارگران استانداری قم در پاسخ به این که مدیرکل بنیاد شهید قم چه توضیحی بابت سه خودسوزی اخیر داشتند، گفت: ایشان تحلیل‌هایی کرده بود و دلایلی هم بابت خودسوزی نفرات قبلی ارائه کرده بودند که البته یک مورد این موارد هم برای ما زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: از آقای عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید کشور هم درخواست کرده‌ایم تا یک آسیب‌شناسی و کار پژوهشی در مورد دلایل این خودسوزی‌ها صورت گیرد.

گروسی تصریح کرد: به‌ هر حال اگر نیاز روز جامعه ایثارگر و جانباز کشور، تأمین داروهایشان است و اگر بپذیریم یکی از دلایل این اتفاق این است که شاید دارو بموقع به جانبازان نرسد؛ این یکی از موارد است که باید پیگیری شود. بعضی هم اشاره می‌کنند که داروخانه‌ها، چون طلب‌هایشان را نگرفتند و داروهای‌شان به موقع استفاده نمی‌شود و دوز آن‌ها باید به موقع رعایت شود و نمی‌شود، این اتفاق می‌افتد. در هر صورت جانبازان اعصاب و روان، همیشه کارهای‌شان ارادی نیست و لذا این جانبازان عزیز ما باید دائم تحت‌نظر باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
زرشک
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
بیمه دی بیمه بسیار ضعیف است باید بیمه قویتری برای پوشش موارد درمانی جانبازان در نظر بگیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار