هیأت گلف استان قم در اقدامی جالب و البته عجیب برنامه‌های آموزشی و استعدادیابی دختران دانش‌آموز را در نمازخانه یکی از مدارس قم اجرا کرد.
کد خبر: ۷۹۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۸ 09 November 2019

به گزارش تابناک قم، گلف که یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم به شمار می‌رود و در دهه 1380 فعالیت خود را در قم آغاز کرده، با هدف توسعه و پیشرفت این رشته برنامه‌های متنوع آموزشی را در هر دو بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی مختلف اجرا می‌کند.

اقدام عجیب هیأت گلف قم

این هیأت ورزشی یک مجموعه به نام آکادمی گلف و مینی‌گلف در بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم یعنی ورزشگاه شهید حیدریان دارد و در برخی بوستان‌ها نیز به اجرای برنامه‌های این رشته می‌پردازد اما آموزش دختران دانش‌آموز در نمازخانه یکی از مدارس، اقدامی جالب و البته عجیبی است که اخیرا توسط این هیأت انجام شده است.

هیأت گلف استان قم در اقدامی عجیب و در فضایی نامناسب برای آموزش و استعدادیابی یکی از رشته‌های زیر مجموعه خود به نام وودبال ویژه دانش‌آموزان دختر، اجرای این آموزش را در نمازخانه یک مدرسه برگزار کرد، برنامه‌ای که به مناسبت روز دانش‌آموز و با حضور رئیس کمیته وودبال هیأت گلف برگزار شد.

انتشار این خبر پاسخ هیأت گلف استان قم را به دنبال داشت و این هیأت در تشریح این موضوع اینگونه اطلاع‌رسانی کرد: علیرغم کمبود شدید برخی امکانات اولیه در مدارس، اعم از سالن‌ها یا مکان‌های ورزشی استاندارد، هیأت گلف و مربیان بر خود لازم می‌دانند از حداکثر امکانات و فضای موجود، در جهت آموزش به دانش‌آموزان و به دنبال آن ایجاد نشاط در بین آنان اقدام نماید.

لازم به ذکر است هیأت گلف استان قم با توجه به تمامی محدودیت‌ها و کم لطفی‌ها، این اقدام را مثبت، فرهنگی و در راستای تعامل ورزش انجام داده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار