۱۷ آبان‌ماه؛
مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) گفت: ششمین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه کبری(س) با حضور هنرمندان مطرح کشور در منطقه پردیسان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 06 November 2019

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری فارس در قم برگزار شد، از برگزاری ششمین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه در قم خبر داد و اظهار کرد: این برنامه روز جمعه ۱۷ آبان ماه در یکی از سالن های ورزشی واقع در پردیسان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور هنرمندان و افراد شاخص در اجتماع یاوران حضرت خدیجه‌(س) گفت: حامد شاکرنژاد قاری بین المللی با حضور در این مراسم به قرائت قرآن می‌پردازد و سید علی ضیاء نیز به عنوان مجری حضور دارد.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) با اشاره به تقارن این مراسم با سالروز ازدواج حضرت خدیجه(س) و نبی مکرم اسلام(ص) است، گفت: صابرخراسانی در این مراسم به شعر خوانی در راستای این رخداد مبارک پرداخته و حسن شالبافان نیز به مداحی می‌پردازد.

وی سخنرانان این مراسم را دو نفر از وعاظ شاخص کشور عنوان کرد و گفت: حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و حجت‌الاسلام حبیب الله فرحزاد در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

ثباتی مقدم، همچنین از حضور هنرمندان مطرح کشور در اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه(س) خبر داد و گفت: اکبر عبدی از هنرمندان شاخص کشور، پارسا خائف پدیده نوجوان مسابقه عصر جدید و شهاب نیازمند طنزپرداز و کمدین در این برنامه حضور دارند.

وی از حضور اقشار گوناگون مردم این جشن خبر داد و بیان کرد: موسسه حضرت خدیجه با برپایی این جشن در تلاش است ساعت‌های خوشی را برای مردم قم رقم بزند.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) با تأکید بر اینکه قم شهری مذهبی است و در کنار برگزاری مراسم پرشور سوگواری ائمه(ع) می‌تواند به برگزاری جشن‌های بزرگ برای شادی ائمه(ع) نیز اهتمام داشته باشد، گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی در تلاش هستیم تا از مراجعت مردم به شهرهای اطراف جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت در نظر گرفته شده برای حضور مردم در این جشن، گفت: ظرفیت برای حضور ۱۰ هزار نفر در این مراسم پیش بینی شده است.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) با بیان اینکه تجربه این موسسه ثابت کرده است که می‌شود با کمترین هزینه و کمک مردم مراسم‌های بزرگی را برگزار کرد، گفت: تنها منبع هزینه‌های موسسه کمک‌های مردمی است و در بین کسانی که کمک به این نهاد می کنند از مددجویان کمیته امداد نیز حضور دارند.

ثباتی مقدم در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره شعار موسسه حضرت خدیجه(س) عنوان کرد: همه می‌توانند خیر باشند، شعاری است که این موسسه سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی در بخش پایانی سخنان خویش از همه مردم دعوت کرد تا روز جمعه در ششمین اجتماع بزرگ یاوران ام المومنین خدیجه کبری(س) در سالن فرهنگی ورزشی خانه مهندس در منطقه پردیسان برگزار می‌شود حضور یابند و ساعات خوشی را در کنار یکدیگر داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار