رئیس مرکز توسعه و مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت بحران قانون مدیریت بحران را دارای ظرفیت‌های مختلف دانست و گفت: هر دستگاهی که در زمینه مدیریت بحران کم کاری کند، براساس قانون امکان معرفی به دادگاه برای رسیدگی دارد.
کد خبر: ۷۹۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 04 November 2019

به گزارش تابناک قم، بهنام نظری در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به سیل در قم اظهار کرد: قم هشتمین استان به لحاظ بارش در سیل فروردین ماه بود و با وجود حجم زیاد بارندگی، مدیریت بحران به خوبی در قم به صورت گرفت و این نشان از درایت مدیران استان داشت.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت بحران باید به سمتی برویم که مردم را در مدیریت بحران مشارکت بدهیم، عدم تاب آوری مردم در بحران یک مشکل است و بر آموزش همگانی برای مواجهه با بحران تاکید داریم.

رئیس مرکز توسعه و مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت بحران افزود: همه دستگاه‌ها در مدیریت بحران سهیم هستند و قانون تکلیف را برای همه دستگاه‌ها مشخص کرده است، وزارتخانه‌ها براساس قانون ردیف بودجه برای پیشگیری از بحران‌ها خواهند داشت.

نظری قانون مدیریت بحران را دارای ظرفیت‌های مختلف دانست و تصریح کرد: هر دستگاهی که در زمینه مدیریت بحران کم کاری کند، براساس قانون امکان معرفی به دادگاه برای رسیدگی دارد.

وی ادامه داد: ریاست جمهوری بر فعالیت قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده تاکید دارد و در این راستا خسارت‌های ثبت شده و تائید شده ناشی از سیل، پرداخت می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار