نماینده فوتسال استان قم با کسب هفتمین پیروزی خود فاصله امتیازات خود را با صدرنشین بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به چهار امتیاز کاهش داد.
کد خبر: ۷۹۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ 02 November 2019

به گزارش تابناک قم، تیمی که در نخستین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور یک شکست سنگین سه بر صفر را در میهمانی تیم مقاومت البرز پذیرا شده بود، در مسابقه نیم‌فصل دوم به خوبی این باخت را تلافی کرد تا صعودی یک پله‌ای در جدول رده‌بندی داشته باشد.

نخستین هفته از دیدارهای دور برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برخلاف هفته آغازین این لیگ برای نماینده فوتسال قم با پیروزی همراه بود و فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیما در دیداری پرگل موفق به شکست تیم سخت‌کوش مقاومت البرز شدند.

شاگردان محسن حسن‌زاده که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر رتبه پنجم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده بودند، در نخستین بازی دور برگشت میزبان تیم مقاومت البرز بودند، تیمی که در نخستین بازی این فصل با سه گل به آن باخته بودند و انگیزه انتقام و تلافی آن شکست وارد میدان شده و با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسیدند.

بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال در حالی به پایان رسید که سوهان محمد سیمای قم ابتدا برابر مقاومت البرز با دو گل عقب افتاد اما با توجه به جوّ حاکم بر سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم که مملو از تماشاگران طرفدار این تیم بود، بازی باخته را با نتیجه‌ای پرگل به یک برد شیرین تبدیل کرد.

بازی بعدی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال در میهمانی تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس خواهد بود، تیمی که در نیم‌فصل نخست مقابل شاگردان حسن‌زاده در قم شکست خورده و محمد بیضایی‌نژاد بازیکن نیم‌فصل نخست تیم سوهان نیز در این تیم شیرازی بازی می‌کند.

سوهان محمد سیمای قم در بازی خانگی بعد خود باید پذیرای تیم شاهین کرمانشاه باشد، تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده و در نیم‌فصل نخست در خانه خود به نماینده قم باخته، ضمن اینکه چهارمین بازی شاگردان محسن حسن‌زاده در نیم‌فصل دوم مقابل تیم گیتی‌پسند در اصفهان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار