مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: پویش نذر همدلی از نهم ربیع الاول با هدف همدل تر شدن مردم با یکدیگر از نهم ربیع الاول امسال آغاز شده و تا نهم ربیع الاول سال دیگر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۹۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ 02 November 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی دانش آشتیانی در نشست خبری که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ای با عنوان #نذر_همدلی و برای ظهور همدل باشیم در فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه تولیدات رسانه‌ای متعدد داریم، گفت: در تلاش هستیم در این زمینه شبکه‌های متعددی برای انتشار ایجاد کنیم و با صدا و سیما و خبرگزاری‌ها صحبت شده که در این راستا ما را یاری کنند که لازم است خبرنگاران و اهالی رسانه کمک کنند تا بتوانیم پویش خوبی را برای آغاز ولایت امام عصر (عج) داشته باشیم.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: نذرهای متعددی برای امام زمان (ع) میان مردم رایج است که در این راستا تصمیم گرفته شد برنامه‌ای داشته باشیم که دل امام عصر (عج) را شاد کنیم و برنامه #نذر_همدلی را با هدف همدل تر شدن با اطرافیان را انتخاب کردیم.

وی افزود: این همدلی یک نذر کم خرج است و در این راستا هشت عکس نوشت شامل روایات، سخنان رهبر معظم انقلاب و نکات روانشناسی با موضوع همدلی تولید شده است و همچنین تیزر تلویزیونی انواع همدلی در صنوف مختلف تهیه شده است که کاراکترهای این تیزر تبدیل به پوسترهای شهری شده است و شهرداری فضایی تبلیغاتی مناسبی در اختیارمان گذاشته است تا اکران شهری داشته باشیم. همچنین این پوسترها در فضای مجازی نیز به صورت گسترده منتشر می‌شود. موشن گرافی و پادکست نیز با موضوع همدلی تهیه شده است.

دانش آشتیانی با اشاره به فراخوان مسابقه عکاسی قاب فیروزه‌ای گفت: در مهلتی که اعلام شده بود عکاسان قمی و شماری از عکاسان غیرقمی و خارجی بیش از 700 عکس به دبیرخانه ارسال کردند.

وی با اشاره به شمار عکاسانی که در این مسابقه شرکت کردند، گفت: 82 عکاس آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که بیشتر شرکت کنندگان را عکاسان قمی تشکیل می‌دادند.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: در دو نمایشگاهی که در قم و تهران برگزار می‌شود گزیده بهترین عکس‌های ارسالی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی از طراحی اپلیکیشن شمیم خبر داد و گفت: شمیم مخفف شبکه یاروان مهدی است که در تلاش هستیم کسانی که دل در گرو عشق حضرت مهدی دارند را در فضای مجازی جمع کنیم.

دانش آشتیانی مخاطب این اپلیکیشن را دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان دو گروه مخاطبان خانواده و مربیان را با خود همراه دارند که می‌توانند در این برنامه عضو شوند و دیگر علت آن نیز فعالیت‌های دانش آموزی است که در آن ضعف وجود دارد.

وی افزود: مرجع دریافت جشنواره دانش آموزی دوست خوب من نیز همین برنامه خواهد بود و همچنین پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی متعددی را از شب شهادت امام حسن عسکری(ع) خواهیم داشت و شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌های مسجد مقدس جمکران را پوشش می‌دهند.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: لایو اینستاگرام مسجد مقدس جمکران نیز تمام برنامه‌های این مکان مقدس را پخش می‌کند و علاقمندان می‌توانند برنامه‌های جمکران را به صورت زنده از آدرس @jamkaran_ir پیگیری کنند.

وی ادامه داد: پویش نذر همدلی را در ایام نهم ربیع شروع می‌کنیم اما این پوش تمام نمی شود و و تا نهم ربیع الاول سال دیگر ادامه خواهد داشت و به صورت مستمر تولیدات رسانه‌ای را در این زمینه ادامه می‌دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار