موضوع حضور یا عدم حضور نماینده قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به مهمترین سوژه والیبالی‌ها و علاقمندان به این رشته در قم تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۹۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 23 October 2019

به گزارش تابناک قم، سال گذشته تیم والیبال افق به نمایندگی از قم در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور حضور یافت، تیمی که ترکیب آن را جمعی از بهترین‌های والیبال قم و تعدادی والیبالیست غیر بومی تشکیل می‌دادند ولی نتوانست رتبه‌ای کسب کند.

این تیم امسال مصمم به حضور پرقدرت در دوره جدید بازی‌های لیگ دسته اول والیبال مردان ایران است تا با تیم‌های مدعی راهیابی به لیگ برتر رقابت نزدیک‌تر و قوی‌تری داشته باشد اما انتشار خبری مبنی بر احتمال عدم حضور این تیم در لیگ دسته اول و بازی در لیگ دسته دوم، افقی‌ها را غافلگیر کرد.

موضوع از این قرار است که فدراسیون والیبال به شکل غیر رسمی اعلام کرده بود با توجه به رتبه فصل گذشته تیم والیبال افق قم و ایستادن این تیم در مکان پنجم جدول رده‌بندی گروه خود در مرحله مقدماتی، نماینده والیبال قم می‌بایست در فصل 1398 در لیگ دسته دوم ایران شرکت کند!

در این بین اسامی تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول والیبال مردان کشور اعلام شده که نام تیم افق قم در بین تیم‌های این لیگ نیست! در حالی که والیبالیست‌های افق هفته‌های زیادی است که برای حضور در این دوره از رقابت‌ها آماده‌ می‌شوند و تدارک زیادی برای حضور موفق آنها در لیگ جدید دیده شده است.

به همین دلیل در چند روز اخیر قمی‌ها منتظر بودند که در نهایت این چالش که هیات والیبال قم و باشگاه افق درگیر آن هستند به چه شکل خاتمه می‌یابد؟ آیا افق تسلیم تصمیم سازمان لیگ می‌شود یا فدراسیون والیبال که این روزها به دلیل تصمیم‌های عجیب و قریب وزارت ورزش و جوانان با حواشی انتخابات ریاست آن دست به گریبان است متقاعد می‌شود افق را در لیگ دسته اول نگه دارد.

طبیعی بود که کادر فنی و بازیکنان این تیم بعد از انتشار این خبر کمی دچار شوک شوند، به همین دلیل محسن حلوایی رئیس پیگیر و پرتلاش هیات والیبال دست به کار شد و موضوع را از سازمان لیگ فدراسیون والیبال پیگیری کرد و به خبرنگار ما گفت: حضور افق در لیگ دسته اول قطعی شد.

رئیس هیات والیبال قم یاد آور شد: با پیگیری از منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، وی اعلام کرد تیم والیبال افق قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد و قطعا در این مسابقات شرکت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار