مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم با اشاره به جانباختن دانش آموز قمی در یکی از سالن‌های ورزشی این استان گفت: با دستور مقام قضایی این سالن پلمپ و مراحل قانونی برای بررسی ابعاد این حادثه در حال پیگیری است.
کد خبر: ۷۸۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۷ 19 October 2019

به گزارش تابناک قم، سعید معارف وند افزود: این حادثه در روز دوشنبه ۲۲ مهرماه و به دلیل سقوط دروازه روی این دانش آموز بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ابعاد این حادثه و دلیل سقوط تیر دروازه توسط تیم های کارشناسی در حال بررسی ادامه داد: این سالن در قالب ماده ۲۷ پس از تعمیر و استانداردسازی با طی کردن تمام مراحل به بخش خصوصی واگذار شده و بخش خصوصی قرارداد بهره برداری بلند مدت در قالب این قانون با اداره کل ورزش و جوانان قم به امضا رسانده است.

معارف وند،‌ اظهار داشت: یکی از مدارس غیرانتفاعی به منظور برگزاری ورزش برای دانش آموزان خود، قرارداد یکساله با این سالن ورزشی داشته که این حادثه در هنگام برگزاری ورزش توسط دانش آموزان ابتدایی این مدرسه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: این سالن تمام استاندارها و مجوزهای لازم را داشته و تمام مقررات لازم از جمله بیمه سالن و بیمه تمام ورزشکاران نیز انجام داده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه بر اثر سقوط دروازه بر روی این دانش آموز، این دانش آموز بر اثر شدت ضربه جان خود را از دست داده است گفت: ضمن ابراز همدردی و تسلیت با خانواده این دانش آموز، بررسی ابعاد این حادثه تا احقاق حق این خانواده داغدار به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، در ساعت‌های اخیر خبری با این عنوان که «روز گذشته تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی برای گذراندن ساعت ورزش خود راهی یک سالن ورزشی می‌شوند و یکی از دانش آموزان که ۱۲ سال سن داشته با جا به جا کردن یکی از دروازه‌های داخل سالن باعث سقوط آن و نهایت منجر به فوت وی می‌شود» در شبکه های اجتماعی انتشار یافته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار