کاراته‌کاهای استان قم در ترکیب سه تیم باشگاهی با حریفان حاضر در دوره جدید مسابقات سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۷۸۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 17 October 2019

به گزارش تابناک قم، استارت دیدارهای فصل جدید کاراته مردان باشگاه‌های کشور در سطوح لیگ برتر و سوپر لیگ از آبان ماه زده می‌شود و قم به عنوان یکی از استان‌های همیشه موفق و شاخص کاراته ایران نیز در این دوره از مسابقات دارای چند نماینده و چندین کاراته‌کا خواهد بود.

با توجه به مهلتی که سازمان لیگ فدراسیون کاراته برای اعلام آمادگی تیم‌های علاقمند به شرکت در مسابقات فصل 1398 لیگ‌های کاراته بزرگسالان مردان ایران در نظر گرفته، مجموعا تعداد 63 تیم در سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته مردان و زنان ایران به میدان می‌روند، در حالی که آغاز لیگ برتر از سوم آبان و شروع سوپر لیگ از دهم همین ماه است.

بر اساس آمار اعلامی توسط فدراسیون کاراته، با پایان زمان ثبت‌نام تیم‌ها، تعداد 33 تیم در قسمت مردان و 30 تیم در بخش بانوان امسال در لیگ‌های کاراته ایران به میدان می‌روند، در شرایطی که تا 24 مهر ماه فرصت ثبت نام نفرات تیم‌ها از طریق پرتال هر باشگاه در سامانه ملی کاراته وجود دارد.

یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان ایران، تیم کاراته باشگاه شهدای انقلاب قم است که در کنار تیم‌های دانشگاه آزاد، رعد پدافند هوایی ارتش، اتحاد آذربایجان، پاس ناجا، آوای رزم، عقاب، بیمه تعاون، هیأت‌ کاراته اصفهان، گوجوریو سی واکای (الف)، گوجوریو سی واکای (ب)، هیأت‌ کاراته البرز، هیأت‌ کاراته دهگلان و منطقه آزاد جزیره کیش رقابت می‌کند.

همچنین در لیگ برتر کاراته مردان ایران دو تیم پاس کن شی کان و پاس قم حضور دارند که رقبای آنها باشگاه صدرا، شهرداری شهر قدس، باشگاه بارانی، پیام ارتباطات، هیأت‌ کاراته شهر قدس، تخت جمشید کرمان، مقاومت، آکادمی نریمان، آکادمی نوروزی، عقاب، هیأت‌ اصفهان، هیأت‌ کردستان، صرافی عبدالرضا صحرانورد، هیأت‌ البرز، باشگاه سپاهان، کبودر آهنگ و وان کان قزوین هستند.

اتفاق عجیب این است که در سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته زنان باشگاه‌های کشور نامی از نماینده یا نماینده‌های قم به چشم نمی‌خورد، در حالی که تیم کاراته زنان مرداس قم اردیبهشت ماه امسال توانست عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای فصل 98 – 1397 سوپر لیگ زنان ایران را کسب کند اما در لیگ‌های امسال حضور ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار