تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان شهر مقدس قم گفت: مسؤولی که در قم خدمت می کند با دیگر مسؤولان باید متفاوت باشد و قدر خدمت در شهر کریمه اهل بیت(س) را بداند.
کد خبر: ۷۸۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷ 15 October 2019

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفت: امام حسین(ع) دارای مسائلی اختصاصی هستند که یکی از آنها اربعین است که برای هیچ یک از ائمه معصومین(ع) به جز این امام سفارش نشده است.

وی عنوان کرد: عشق و علاقه مردم به امام حسین(ع) به گونه ای است که در اربعین حسینی شاهد هستیم به چه میزان مردم در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند و از سوی دیگر استقبال از زائران نیز ارزشمند و بی نظیر است.

امام جمعه قم با اشاره به خدمات ارائه شده در استان قم به زائران حسینی یادآور شد: در استان خدمات ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان ارائه می شود که قدردان این خدمات هستیم.

آیت الله سعیدی با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم گفت: قم حرم اهل بیت(ع) است و مسؤولی که در قم خدمت می کند با دیگر مسؤولان باید متفاوت باشد و قدر خدمت در شهر کریمه اهل بیت(س) را بداند.

وی افزود: مسؤولان در قم باید کمر همت را ببندند و توقع نیز همین است که با اقدامات گسترده در راستای رفع مشکلات و عقب ماندگی ها تلاش داشته باشند.

محمدرضا قدیر نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ها و خدمات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: دانشگاه در عرصه درمان و آموزش تلاش می کند و با 2 هزار و 200 دانشجو در گسترش علم پزشکی می کوشد.

وی بیان کرد: در حوزه درمان نیز با توسعه زیرساخت های درمانی تلاش کرده ایم تا سرانه تخت های بیمارستانی را ارتقا دهیم و برنامه ریزی برای توسعه امرکیفی کارها در دستور کار است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به خدمات رسانی درمانی در قرارگاه اربعین واقع در مصلای قدس گفت: در این قرارگاه تیم های درمانی استان حضور دارند و به زائران خدمات به صورت رایگان ارائه می شود.

قدیر گفت: در مورد مسائل بهداشتی نیز تیم های حرفه ای و کارشناسی حضور داشته که با نظارت دقیق در راستای توسعه امور بهداشتی اهتمام دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار