تشریح وضعیت سلامت و روند درمان آیت‌الله مکارم
دفتر آیت الله مکارم شیرازی ضمن اعلام حضور این مرجع تقلید در بیمارستانی در تهران از مساعد بودن حال ایشان خبر داده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دوشنبه از آیت الله مکارم شیرازی در یکی از بیمارستان‌های تهران عیادت کردند.
کد خبر: ۷۸۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۴ 15 October 2019

به گزارش تابناک قم، در اطلاعیه دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی آمده است: "حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی بنا بر توصیه پزشکان جهت انجام برخی از امور درمانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به سر می‌برند.

به اطلاع مومنین و مقلدان بزرگوار ایشان می‌رساند همانطور که سابقاً نیز اطلاع‌رسانی گردید، حال عمومی معظم له خوب است و به زودی پس از تکمیل مراحل درمانی ان شاءالله به قم مراجعت می‌کنند."

عیادت رهبر انقلاب اسلامی از آیت الله مکارم شیرازی

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه از آیت الله مکارم شیرازی در یکی از بیمارستان‌های تهران عیادت کردند.

عیادت رهبر انقلاب اسلامی از آیت الله مکارم شیرازی

رهبر انقلاب اسلامی در این عیادت، در جریان روند درمان آیت الله مکارم شیرازی قرار گرفتند و گفتند: وجود جنابعالی برای مردم و حوزه‌های علمیه بسیار با برکت است و از خداوند متعال سلامتی و عافیت کامل شما را مسألت می‌کنیم.

عیادت رییس قوه قضاییه از آیت الله مکارم شیرازی

در پی توصیه پزشکان برای بستری شدن آیت الله مکارم شیرازی در بیمارستانی در تهران به منظور پیگیری روند درمانی این مرجع تقلید، رئیس قوه قضاییه با حضور در بیمارستان محل بستری از وی عیادت کرد.

عیادت رهبر انقلاب اسلامی از آیت الله مکارم شیرازی

در جریان عیادت آیت الله رئیسی از این عالم دینی، رییس قوه قضاییه در جریان روند درمانی این مرجع تقلید قرار گرفت و برای ایشان آروزی سلامتی کرد.

تشریح وضعیت سلامت و روند درمان آیت‌الله مکارم

ترابعلی دولتمند رئیس دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به آخرین وضعیت مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: به لطف خدا حال عمومی آیت‌الله مکارم شیرازی مناسب است و مشکل خاصی ندارند.

وی افزود: برای اطمینان بیشتر از روند معالجه آیت‌الله مکارم شیرازی پزشکان تأکید کردند که دو روز دیگر در بیمارستان بستری باشند.

رئیس دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: روند درمان این مرجع تقلید به‌خوبی صورت گرفته و تا یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود و به قم بازمی‌گردند.

دولتمند خاطرنشان کرد: پزشکان گفتند که زودتر هم می‌توان معظم له را مرخص کرد، ولی برای اطمینان بیشتر تا یکی دو روز آینده مرخص شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار