نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از بلاتکلیفی پل تاج خاتون باگذشت ۱۰ سال از آغاز عملیات عمرانی آن، از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خواست تا نسبت به تعیین تکلیف این محور تدابیر لازم را بیندیشد.
کد خبر: ۷۸۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹ 12 October 2019

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه تا سال ۱۴۰۰ باید آب‌رسانی و برق‌رسانی به تمام روستاهای استان به پایان برسد، ضمن انتقاد از بلاتکلیفی پل تاج خاتون باگذشت ۱۰ سال از آغاز عملیات عمرانی آن، از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خواست تا نسبت به تعیین تکلیف این محور تدابیر لازم را بیندیشد.

وی همچنین یکی دیگر از محورهای خطرساز و معضلات استان را محور راهجرد دانست و گفت: کمبود روشنایی این محور در محدوده استان قم با اینکه سه سال از زیر بار ترافیک رفتن آن می‌گذرد قابل قبول نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند کند نصب نیوجرسی‌های کمربندی امام علی(ع) خاطرنشان کرد: افزایش ضوابط ایمنی در آزادراه قم‌تهران باید در دستور کار اداره کل راهداری باشد.

وی یکی از ضروریات استان را راستی‌آزمایی گزارشات عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان توسط سازمان برنامه بودجه و دیوان محاسبات عنوان کرد و با اشاره به آخرین وضعیت نمایشگاه دائمی و نمایشگاه فرش قم و پیش‌بینی تنها دو راه دسترسی برای این نمایشگاه از سمت آزادراه اظهار کرد: آزادراه‌ تهران‌قم دسترسی‌های فراوانی دارد اما در محدوده قم دسترسی زیادی پیش‌بینی شده که نشان‌ می‌دهد مسوولان مطالبه‌ای در این خصوص ندارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار