نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های نظارتی نباید با سخت‌گیری‌های بیش‌ازاندازه شجاعت مدیران و ابتکار عمل آن‌ها را سلب کنند.
کد خبر: ۷۸۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱ 12 October 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین سالگرد تأسیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در این جلسه تأکید کردند که مدیرانی که ریسک می‌کنند برای دور زدن تحریم و حل مشکلات نباید اذیت شوند.

وی با اشاره به سخت‌گیری‌های بیش‌ از اندازه در سازمان‌های نظارتی ادامه داد: اگر بخواهیم در چارچوب‌های خشک گیر کنیم کاری در استان انجام نمی‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: جایی نفع شخصی مطرح است موضوع دیگری است اما مدیری که می‌خواهد کار کند باید ریسک کند و بن‌بست شکنی داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر در یک دستگاه اداری ما تخلفی هم شد اینکه دستبند بزنند و حیثیت سازمان شکسته شود پذیرفته نیست.

‌ذوالنور با اشاره به مطرح‌شدن این موضوع توسط مقامات عالی قضایی اضافه کرد: لازم است خود مدیر به دوا احضار نشود. بلکه وکیل تعیین شود تا حرمت مدیر و بخش اقتصادی حفظ شود.

وی همچنین به اشاره به برگزاری جلسه‌ای میان نمایندگان مردم قم و وزیر نیرو گفت: در این جلسه در زمینهٔ آب و برق استان صحبت کردیم. ایشان وعده دادند برای سال آینده برخی مشکلاتی که هست را برطرف کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همین روزها بودجه کشور تقریباً در حال بسته شدن است خاطرنشان کرد: لازم است در روزهای پیش رو مدیران استان هر چه طرح دارند آماده کنند. اگر نیاز هست ما هم با آقای نوبخت صحبت کنیم تا سهم استان در سال آینده دیده شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به نقاط حادثه‌خیز استان قم در بخش کهک و خلجستان اشاره کرد و گفت: برخی از مسیرهای دسترسی در استان تابلو و روشنایی درستی ندارد.

‌ذوالنور مسیر دسترسی بخش کهک به بلوار آیت‌الله بروجردی را مثال زد و افزود: تصادفات زیادی در این محدوده انجام می‌شود و باید مشکلات حادثه‌خیزی این مسیرها با اقدامات مهندسی رفع شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار