رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیشترین تخلفات مکشوفه را مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، گران‌فروشی، تقلب و کم‌فروشی، عدم صدور صورتحساب، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عرضه خارج از شبکه، احتکار دانست.
کد خبر: ۷۸۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳ 10 October 2019

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی، با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی از صنوف و صنایع در استان اظهار داشت: در شش‌ماهه نخست سال جاری در مجموع بیش از 46 هزار بازرسی از اصناف و صنایع مختلف به انجام رسیده است.

وی میزان تخلفات در این مدت را پنج هزار و 830 مورد دانست و افزود: برای این حجم از تخلفات چهار هزار و 100 فقره پرونده به ارزش ریالی 343 میلیارد و 664 میلیون ریال تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیشترین تخلفات مکشوفه را مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه با یک هزار و 685 پرونده برشمرد و ادامه داد: گران‌فروشی، تقلب و کم‌فروشی، عدم صدور صورتحساب، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عرضه خارج از شبکه، احتکار و سایر موارد دیگر تخلفات مکشوفه طی شش ماه نخست سال جاری به شمار می‌رود.

وی به میزان تسهیلات پرداخت شده برای طرح‌های رونق تولید در شش ماه ابتدایی سال اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد 20 واحد صنعتی با تثبیت اشتغال 887 نفر و مبلغ 727 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

سیجانی عملکرد کمیته نظارت بر هزینه کرد تسهیلات رونق تولید در استان قم را در شش ماه مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: 14 جلسه نظارتی از واحدهای دریافت‌کننده از محل اعتبارات سال 97 برگزار و از 69 واحد بازدید به‌عمل‌آمده است که سه هزار و 509 نفر تثبیت اشتغال و برای 371 نفر اشتغال‌زایی به همراه داشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار