مدیر اجرایی موکب حضرت معصومه(س) گفت: ظرفیت اسکان در این موکب روزانه پنج هزار نفر است و سال گذشته 35 هزار نفر شب اسکان در موکب صورت گرفت.
کد خبر: ۷۸۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶ 10 October 2019

به گزارش تابناک قم، محمود پارچه ‌باف با اشاره به ظرفیت اسکان در موکب حضرت معصومه(س) اظهار کرد: ظرفیت اسکان در این موکب روزانه پنج هزار نفر است و پذیرش زائر از دهم صفر شروع شد و زائران از شهرها و ملیت های مختلف در موکب حضرت معصومه(س) اسکان پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: جا برای کسی در موکب حضرت معصومه(س) رزرو نخواهد شد و زائران با ارائه گذرنامه، کارتی دریافت می‌کنند و می‌توانند که با آن کارت به داخل موکب تردد کنند، موکب حضرت معصومه(س) تا پس از اربعین نیز فعال است و تا روز 25 صفر غذا در این موکب طبخ و بین زائرین توزیع می‌شود.

مدیر اجرایی موکب حضرت معصومه(س) افزود: سال گذشته 35 هزار نفر شب اسکان در این موکب داشتیم و به غیر از میان وعده مثل دم نوش و میوه و کیک، 135 هزار وعده غذا بین زائرین در اربعین سال 1397 توزیع شد، امسال تدارک بیشتری در زمینه تغذیه برای زائرین در موکب حضرت معصومه(س) دیدیم.

پارچه باف خدمات موکب حضرت معصومه(س) را رو به رشد دانست و تصریح کرد: تیم امداد و درمان در این موکب مستقر است، همچنین به دلیل گرم بودن هوا، یخچال‌ها و آب‌سردکن‌های بیشتری برای موکب تدارک دیدیم تا زائران از آب آشامیدنی سالم و خنک بهره مند شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار