امام جمعه قم با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در حوزه امنیت اخلاقی گفت: برخی دستگاه ها آنگونه که باید در این زمینه به وظایف خود عمل نمی‌کنند.
کد خبر: ۷۸۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷ 08 October 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار حسین اشتری فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی پلیس در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای شرایط و امتیازات خاصی است اظهار کرد: این نیرو تحت عنایت امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری فعالیت های خود را دنبال می کند در حالی که پلیس ها در دنیا از معنویت بهره ای ندارند.

وی با اشاره به اینکه مردم نیز از پلیس می خواهند در انجام ماموریت ها به اخلاق و معنویت اهتمام داشته باشد تاکید کرد: البته که در جامعه باید با کسانی که به نظم و امنیت لطمه می زنند قاطعانه برخورد شود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه پلیس باید هوشمند باشد و در کنار آن باید به عنصر معنویت در نیروهای پلیس نیز توجه شود، گفت: اگر چنین شود میزان موفقیت در ماموریت‌های محوله‌ بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم نیز باید قدردان پلیس باشند و به تذکرات و راهنمایی‌های ناجا نیز توجه لازم را داشته باشند اظهار کرد: از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه امنیت اخلاقی تشکر می کنیم هرچند که برخی دستگاه ها آنگونه که باید به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار