در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی مطرح شد:
در کشور دهه‌های مختلف فرهنگی همچون دهه کرامت، دهه ولایت و امثالهم وجود دارد، ولی برخی در مقابل این دهه‌ها، دهه غارت و چپاول کشور را داشتند که از آن‌ها غفلت شده بود و شما می‌توانید جلو این افراد را بگیرید.
کد خبر: ۷۸۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۲ 08 October 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله جوادی‌آملی استاد سطوح عالی حوزه علمیه در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در موسسه اسرا برگزار شد، اظهار داشت: جریان سیدالشهدا یک دستور عبادی دارد و یک دستور سیاسی و نظامی شعار رسمی ما در این ایام این است.

وی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی بیان کرد: همین افتخار برای نیروی انتظامی بس که راه شهادت برای نیروی انتظامی همچنان باز است و ما هنوز شاهد این هستیم که چه در مرز‌ها و چه در دیگر بخش‌ها این نیرو، شهدایی را تقدیم انقلاب و کشور می‌کند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: نکته بسیار مهم این است که آن مامور نیروی انتظامی که در ابتدای وقوع جرم، پرونده را تنظیم می‌کند، دررسیدن قضات به حقیقت، سهم مهم و تعیین‌کننده دارد، به‌عبارت‌دیگر آن مامور نیروی انتظامی می‌تواند مسیر قضای قاضی را راهبری کند، لذا این عزیزان ما باید بسیار در کار خود و نوشتن گزارش‌ها حساس و مراقب باشند و تا چیزی برای آن‌ها مسلم و کاملاً روشن نشده است گزارش خود را ننویسند.

آیت الله جوادی آملی ادامه داد: نیروی انتظامی باید پیگیر گزارش‌های خود باشد و این نباشد که به صرف گزارش کردن جرم، اکتفا کنند بلکه بعد از آن باید نظارت کنند و نتیجه گزارش خود را رصد کنند تا حق به حق‌دار برسد، اگر آن کسی که مامور نیروی انتظامی است تلاش و کوشش عالمانه کند و پرونده درستی را تنظیم و ارائه کند، اما ثمره و نتیجه گزارش خود را رصد نکند، در واقع زحمت نیروی انتظامی را هدر داده است.

وی عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی این توان را دارد که مطالبه‌گر باشد، که اگر گزارش تخلفی را داده چرا پیگیری و رسیدگی نشده است، در نتیجه کار را تا انتها دنبال کنید و پرونده شما برای شهادت باز است لذا در این مسیر هراسی نیز نداشته باشید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: در کشور دهه‌های مختلف فرهنگی همچون دهه کرامت، دهه ولایت و امثالهم وجود دارد، ولی برخی در مقابل این دهه‌ها، دهه غارت و چپاول کشور را داشتند که از آن‌ها غفلت شده بود و شما می‌توانید جلو این افراد را بگیرید.

مفسر قرآن کریم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی سربلند است و می‌تواند امر به معروف و نهی از منکر را در بالاترین سطح یعنی در سطح کارگزاران و مسئولان نظام انجام دهد و کسی نمی‌تواند در مقابل فداکاری شما بایستد، چراکه خون پاک شهدا و عنایت اهل بیت علیهم السلام حامی شماست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار