فعالیت 45هزار واحد صنفی در قم
فرماندار قم با بیان اینکه اصناف قم با انصاف هستند و با زائران مدارا می‌کنند، گفت: هماهنگی اصناف، پلیس و دستگاه قضایی تورم را در استان در سطح مناسبی حفظ کرده است.
کد خبر: ۷۸۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹ 07 October 2019

به گزارش تابناک قم، مرتضی حیدری در همایش "پلیس، امنیت، اصناف" ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: پلیس با بیش از 200 نوع ماموریت عامل اصلی امنیت است که افتخار، آرامش و آسایش امروز را مرهون زحمات ارزشمند این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به هماهنگی شایسته بین دستگاه‌ها و مسئولان استان، ادامه داد: اصناف قم با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی هماهنگ هستند و این هماهنگی تورم را در استان در سطح مناسبی حفظ کرده است.

حیدری گفت: اصناف در قم با انصاف هستند و با زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) مدارا می‌کنند.

فرماندار قم در ادامه با بیان اینکه دشمن در عرصه اقتصادی هم شکست خورده است، افزود: دشمن تصور می کرد با قرار دادن مردم در تنگنا، اغتشاش به پا خواهد شد غافل از اینکه مردم ایران اسلامی هدف خود را انتخاب کرده و در این دنیای متوحش کورمال حرکت نمی‌کنند و جهت خود را مشخص کرده‌اند.

حیدری گفت: دشمن طی چهل سال گذشته هرچه توانسته بر علیه این مردم و نظام کرده است و هرگز موفق نبوده لذا جایی برای تردید نیست که پای سفره انقلاب تحت حمایت مقام معظم رهبری بزرگترین قلل را فتح خواهیم کرد.

فعالیت 45هزار واحد صنفی در قم

همچنین رئیس اتاق اصناف قم، در این همایش از فعالیت 58 اتحادیه، 35هزار واحد صنفی پروانه‌دار و 10هزار واحد صنفی بدون پروانه در قم خبر داد.

حسن احمدلو ادامه داد: این قشر پرتعدادترین تشکل هستند و امیدواریم تا پایان امسال تعداد واحدهای بدون پروانه به حداقل برسانیم.

وی گفت: روسای اتحادیه‌های صنفی قم در التهابات بازار به موضوع نظارت با قدرت ورود کردند و این توجه سبب شد که قم در آن دوران با کمترین مشکل و نوسان قیمت روبرو شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار