مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: زمانی که مجوز خرید پساب تصفیه خانه فاضلاب منطقه پردیسان صادر نشود، این تصفیه خانه احداث نمی‌شود، البته به هر شکلی باید مشکل فاضلاب پردیسان حل شود.
کد خبر: ۷۸۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴ 07 October 2019

به گزارش تابناک قم، علی جان صادق پور در جلسه کارگروه زیربنایی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشکلات منطقه پردیسان اظهار کرد: بحث فاضلاب جزو مشکلات این منطقه است ودر این راستا از سال 1394 زمینی برای ساخت تصفیه خانه در منطقه پردیسان مشخص شد، اما این زمین مشکل واگذاری داشت و به همین دلیل زمین دیگری مشخص شد.

وی ادامه داد: تا زمانی که مجوز خرید پساب تصفیه خانه فاضلاب منطقه پردیسان صادر نشود، این تصفیه خانه احداث نمی‌شود، البته به هر شکلی باید مشکل فاضلاب پردیسان حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: خروجی سه تصفیه خانه فاضلاب در استان بهتر از استاندارد است و نزدیک به آب شرب است، الزامات محیط زیست و پدافند غیرعامل در زمینه احداث تصفیه‌خانه‌های جدید فاضلاب در قم رعایت می‌شود.

جمعیت کم شهرهای استان قم

محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در ادامه این جلسه گفت: شهرهای کوچکی که در استان قم تاسیس شدند، قرار بود محل اتکایی برای روستاهای پیرامون باشند، ولی ااین اتفاق در بخش سلفچگان رخ نداد، در حالی که ظرفین صنعتی این بخش بالا است، ولی جمعیت شهر سلفچگان با وجود زیرساخت‌های خوبی که دارد، پایین است.

وی خاطرنشان کرد: تا شهر سلفچگان تقویت نشود و جمعیت آن زیاد نشود، به توسعه روستاهای پیرامون سلفچگان نخواهیم رسید، بیشتر جمعیت کارگری منطقه ویژه سلفچگان ساکن شهر قم هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار