تداوم روزه سکوت مسئولان قم
این جانباز 25 درصد که تحت پوشش بنیاد شهید قم بوده است، سوم شهریور ماه، فردای روزی که یک فرزند شهید خود را در ورودی دفتر مدیرکل بنیاد شهید قم آتش زد، در منزل خودسوزی کرده است و نهایتا بیست شهریور، به سبب شدت سوختگی در بیمارستان ویژه سوختگی اصفهان فوت کرده است.
کد خبر: ۷۸۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰ 07 October 2019

به گزارش تابناک قم، سومین مورد خودسوزی جانبازان و خانواده شهدا در دو ماه گذشته در قم تایید شد.

قم‌نیوز نوشت: این جانباز 25 درصد که تحت پوشش بنیاد شهید قم بوده است، سوم شهریور ماه، فردای روزی که یک فرزند شهید خود را در ورودی دفتر مدیرکل بنیاد شهید قم آتش زد، در منزل خودسوزی کرده است و نهایتا بیست شهریور، به سبب شدت سوختگی در بیمارستان ویژه سوختگی اصفهان فوت کرده است.

این سومین مورد خودسوزی تایید شده در میان جانبازان و خانواده شهدا قمی از ابتدای شهریور ماه سال جاری است.

سه فاجعه خودسوزی در فاصله زمانی حدود چهل روز توسط ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم که ناشی از استیصال و نا امیدی مطلق آنها از حل مشکلاتشان بوده است بیانگر عملکر نامطلوب بنیاد شهید قم در ارائه خدمات حمایتی در حوزه درمانی، مشاوره روانی و حقوقی به ایثارگران تحت پوشش خود می باشد و لزوم بازنگری در مدیریت این اداره در استان تا قبل از بروز حوادث دیگر را گوشزد می‌کند.

موارد دیگری از بی‌تدبیری و مشکلات مدیریتی در اداره کل بنیاد شهید قم نیز وجود دارد که با هدف آگاهی افکار عمومی و دستگاه‌های نظارتی و جلوگیری از تکرار این‌گونه حوادث، در روزهای آینده آن‌ها را منتشر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار