رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال راجع به مسابقه نیمه تمام هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به نفع تیم سوهان محمد سیمای قم صادر شد.
کد خبر: ۷۸۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۹ 01 October 2019

به گزارش تابناک قم، تنها دیدار معوقه هفته یازدهم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های حفاری اهواز و سوهان محمد سیمای قم با رای قطعی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به نفع شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم محمد سیمای قم اعلام شد.

این دو تیم از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه پانزدهم شهریور ماه در سالن اختصاصی تیم حفاری به مصاف یکدیگر رفتند و در شرایطی که نیمه دوم بازی با حساب دو بر یک به نفع سوهان محمد سیمای قم در جریان بود ناگهان به دلیل هجوم تماشاگران به زمین مسابقه با تصمیم داور بازی ادامه پیدا نکرد.

با تصمیم تیم داوری این دیدار که مورد هجمه تماشاگران حاضر در سالن مسابقه قرار گرفتند، تیم‌ها بلافاصله به رختکن رفتند و به دلیل اینکه داوران شرایط سالن را برای ادامه بازی مناسب ندیدند، این مسابقه پیگیری نشد تا نتیجه نهایی آن با بررسی گزارش ناظر، داور و نماینده سازمان لیگ در کمیته انضباطی تصمیم‌گیری شود.

کمیته انضباطی با استناد به ماده 62 مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷ تیم حفاری اهواز را با نتیجه سه بر صفر بازنده مسابقه خانگی خود با سوهان محمد سیمای قم معرفی کرد، ضمن اینکه نماینده فوتسال استان خوزستان به مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بدین‌ترتیب در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم سوهان محمد سیمای قم با کسب 21 امتیاز از 12 بازی در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت، در حالی که شاگردان محسن حسن‌زاده یک بازی معوقه با تیم مس سونگون نایب‌قهرمان این فصل باشگاه‌های آسیا پیش‌رو دارند و این بازی جمعه 12 مهر ماه در تبریز برگزار می‌شود.

در حال حاضر تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، سن‌ایچ ساوه و فرش‌آراء مشهد هر سه با امتیاز مشابه 23 بر حسب تفاضل گل در مکان‌های اول تا سوم جدول جای دارند، ستارگان ورامین با 22 امتیاز چهارم است و سوهان محمد سیمای قم با کسب 21 امتیاز و یک بازی کمتر در رده‌ پنجم ایستاده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار