فرمانده انتظامی استان قم از اجرای 21 برنامه مختلف از سوی پلیس های تخصصی همزمان با هفته ناجا خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱ 29 September 2019

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته ناجا اظهار کرد: برای هفته ناجا امسال که از 11 تا 17 مهر ماه برگزار می شود شعار «پلیس هوشمند-امین مردم» در نظر گرفته شده و به مناسبت این هفته 21 برنامه مختلف تدارک دیده شده است.

وی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، آموزش همگانی در مدارس، برپایی نمایشگاه فضای مجازی، دیدار با علما و مراجع تقلید برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را از جمله این برنامه ها دانست و افزود: آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی با همکاری همیاران پلیس، برگزاری مانور موتورسیکلت سواران قانونمند، برگزاری دیدارهای مردمی، برگزاری جشنواره پلیس برگزیده و تجلیل از نمونه های ترافیکی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در این ایام و با توجه به درپیش بودن اربعین حسینی خدمات مضاعفی در حوزه صدور گذرنامه به شهروندان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های مرداد و شهریور امسال 22 هزار گذرنامه در استان قم صادر شده و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 268 درصد افزایش یافته است.

آقاخانی با اشاره به آمار وقوع سرقت در نیمه نخست سال جاری بیان کرد: وقوع سرقت تحت پوشش 14 درصد، وقوع سرقت از مغازه 15 درصد، وقوع سرقت به عنف 8 درصد، آدم ربایی 88 درصد، قتل 9 درصد، خودکشی 10 درصد و نزاع دسته جمعی 41 درصد کاهش یافته است.

وی از افزایش 31 درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه میزان کشفیات مواد مخدر در قم به 4.5 تن رسیده است.

فرمانده انتظامی استان قم در خصوص آمار کشفیات نیز اظهار کرد: کشف سرقت از منزل 59 درصد، کشف سرقت از اتومبیل 96 درصد، کشف سرقت از مغازه 95 درصد، کشف سرقت موتورسیکلت 52 درصد و کشف کیف قاپی 50 درصد در نیمه نخست سال افزایش یافته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار