مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز عملیات احداث شهربازی بزرگ بوستان علوی با شش میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۵ 25 September 2019

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان، با بیان لزوم ساخت فضاهای تفریحی در شهر قم برای شهروندان و همچنین مسافرین و زائرین اظهار داشت: شهر قم ازنظر فضاهای تفریحی امکانات کمی دارد که برنامه‌ریزی‌ها به‌منظور رفع این کمبود یکی از اولویت‌های در این سازمان است.

وی احداث شهربازی را یکی از اولویت‌های سازمان دانست و گفت: با توجه به عدم موفقیت بهره‌بردار قبلی شهربازی بوستان علوی، پیگیری‌های لازم به‌منظور احیای شهربازی بوستان علوی در دستور کار قرار گرفت و پس از تلاش‌های همکاران در واحد حقوقی سازمان، مجوز تخلیه و سلب مالکیت شهربازی از بهره‌بردار قبلی اخذ و قرارداد جدید سرمایه‌گذاری منعقد شد.

مدیر عمل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، رقم سرمایه‌گذاری بهره‌بردار جدید را شش میلیارد تومان اعلام و ابراز کرد: ساخت و تجهیز شهربازی در فضایی بیش از 6 هزار مترمربع طراحی‌شده که یک هزار مترمربع آن سرپوشیده است.

جوادیان از پایان فاز نخست شهربازی تا پایان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تخلیه و دمونتاژ وسایل موجود شهربازی علوی آغازشده و در مرحله بعد خاک‌برداری و حذف کاربری‌های فرسوده و آماده‌سازی زیرساخت اجرایی شهربازی علوی انجام می‌شود.

مدیر عمل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در فاز نخست شهربازی نصب حداقل 10 وسیله بازی ازجمله ماشین برقی، تاب لوکس، قطار کودک، چرخ فلک سینما سه‌بعدی در قرارداد لحاظ شده و در فاز دوم آن قالیچه علاءالدین، موتور کراس، رنجر و غیره نصب و اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر نصب دستگاه‌های استاندارد و به‌روز بیان کرد: به علت تحریم‌های موجود و عدم پشتیبانی شرکت‌های تولیدکننده خارجی برای تجهیز شهربازی و باهدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی مقرر شد در احداث این مجموعه از دستگاه‌های استاندارد تولید داخل استفاده شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار