معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: براساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش افزایش شهریه مدارس غیردولتی باید در کارگروه تنظیم بازار استان قم مصوب شود، در صورت عدم طی مراحل قانونی، باید با مدارسی که در این زمینه تخلف داشتند، برخورد شود.
کد خبر: ۷۸۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸ 24 September 2019

به گزارش تابناک قم، امیرحسین پرهام در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به افزایش تعرفه‌های نظام مهندسی اظهار کرد: در سال گذشته وزارت مسکن مصوبه ای داشته است که تا نظام مهندسی 25 درصد تعرفه‌های خود را نسبت به سال گذشته افزایش بدهد، با توجه به اینکه این تعرفه‌ها در سال گذشته 18 درصد افزایش داشت، مصوب کردیم که امسال تعرفه‌های نظام مهندسی در قم هفت درصد افزایش یابد.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش افزایش شهریه مدارس غیردولتی باید در کارگروه تنظیم بازار استان قم مصوب شود و چندین درخواست برای این افزایش شهریه در استان وجود دارد، در صورت عدم طی مراحل قانونی، باید با مدارسی که در این زمینه تخلف داشتند، برخورد شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: براساس مصوبه کارگروه ملی تنظیم بازار قرار شد که قیمت سبوس گندم کیلویی هزار تومان باشد و این قیمت از ابتدای مهرماه عملیاتی خواهد شد.

وضعیت احداث انبارهای کالاهای اساسی در قم

بهزاد رادمنش مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به عدم وجود انبارهای کالاهای اساسی اظهار کرد: در سال‌های گذشته به دلیل این که سیاست دولت حرکت به سمت خصوصی کردن شرکت خدمات غله و بازرگانی بود، انبارهای کالاهای اساسی توسط این شرکت در استان قم احداث نشد.

وی خاطرنشان کرد: انبارهای کافی برای کالاهای اساسی در استان‌های معین در مرکز کشور وجود دارد و به همین مشکلی در ذخیره سازی این کالاها برای استان قم در انبارهای خارج از استان نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار