معاون استاندار قم از اجرای طرح اتصال تقاطع غیرهمسطح شهرک پردیسان به جاده اراک به طول ۱۸۰۰ متر خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۵ 23 September 2019

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی با اشاره به آخرین وضعیت احداث مسیر ارتباطی تقاطع غیرهمسطح شهرک پردیسان به جاده اراک اظهار داشت: اخیراً در شورای ترافیک و شورای ایمنی راه‌های استان این موضوع مطرح و در شورای برنامه‌ریزی استان اجرای آن به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه از تقاطع غیرهمسطح پردیسان، عبور از مسیر رودخانه و از کنار بیمارستان امام رضا(ع) به جاده اراک متصل می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه به طول 1800 متر با هزینه سنگین اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم راه دسترسی بیمارستان امام رضا(ع) را موردتوجه قرار داد و افزود: دور بگردانی که بعد از تپه سلام وجود داشته کاملاً غیر ایمن و غیر فنی است که با توجه به شیب بالا بسیار خطرآفرین است.

وی با تأکید بر اینکه این دوربرگردان به درخواست استفاده‌کنندگان از بیمارستان امام رضا(ع) وجود داشته و هیچ‌گونه توجیه فنی ندارد، عنوان کرد: این نقطه بسیار حادثه‌خیز است که در کمیسیون ایمنی راه‌ها به راهداری مأموریت ایجاد روشنایی، ترمیم مسیر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر داده‌شده است.

بهشتی، بهترین راه دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) در مسیر جاده اراک را استفاده از دوربرگردان دوم دانست و ادامه داد: دوربرگردان دوم با فاصله 1.5 کیلومتری این بیمارستان قرار داشته که بسیار با ایمن و مطمئن است.

وی مخالف با اجرای تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی(ره) با خیابان شهید کیوانفر را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: خیابان امام تنها خیابان حرم نمای قم است که شورای ترافیک تأکید بر اجرای زیرگذر در مسیر خیابان شهید کیوانفر دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار