نایب‌رئیس هیأت‌ ووشو استان قم از برگزاری پیکارهای انتخابی و آماده‌سازی نفرات برتر برای حضور در مسابقات بانوان قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸ 21 September 2019

به گزارش تابناک قم، سمانه سلیمانی، اظهار کرد: به منظور شناسایی نفرات برتر و شاخص ووشو بانوان قم به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور اقدام به برگزاری پیکارهای انتخابی تیم رده سنی بزرگسالان کردیم و این پیکارها در هفت وزن برترین‌های خود را شناخت.

وی ادامه داد: خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم میزبان این پیکارها بود و شرکت کنندگان در اوزان منهای 48، 52، 56، 60، 65، 70 و 75 کیلوگرم برای کسب رتبه‌های برتر و راه‌یابی به تیم منتخب هیأت‌ ووشو قم به منظور شرکت در پیکارهای قهرمانی کشور رقابت کردند.

نایب‌رئیس هیأت‌ ووشو استان قم با اشاره به نفرات برتر این مسابقات، بیان کرد: در وزن منهای 48 کیلوگرم زهرا کاظمی روی سکوی نخست ایستاد، در وزن منهای 52 کیلوگرم معصومه عبدلی قهرمان شد و در وزن منهای 56 کیلوگرم زهرا عامری جایگاه نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

وی یاد آور شد: در وزن منهای 60 کیلوگرم راحله فضیلتی با عبور از سد حریفان قهرمان شد، در وزن منهای 65 کیلوگرم خدیجه رضایی شکست دیگر رقبای خود به سکوی قهرمانی رسید، در وزن منهای 70 کیلوگرم الهام جلیلی و در وزن منهای 75 کیلوگرم پریسا حیدری به مقام نخست دست یافتند.

سلیمانی با بیان اینکه رقابت‌های بخش تالو نیز به انجام رسید، اضافه کرد: در قسمت تالو معصومه شفایی و زهراسادات رضوانی رتبه برتر را به دست آوردند و برترین‌های این انتخابی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور و گزینشی تیم ملی به اردو می‌روند تا در اوج آمادگی اعزام شوند.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشوری و انتخابی تیم ملی در آبان‌ماه، خاطرنشان کرد: فدراسیون ووشو میزبانی این رقابت‌ها را به هیأت‌ ووشو استان آذربایجان شرقی واگذار کرده و مسابقات در تبریز به انجام می‌رسد و سهمیه هر استان در بخش ساندا پنج نفر و در تالو دو نفر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار