رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم از کاهش 99 درصدی تصادفات، تخلفات و واژگونی در بلوار آیت‌الله بروجردی پس از نصب دوربین‌های کنترلی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۳ 12 September 2019

به گزارش تابناک قم، اکبر قلیچ با اشاره به نصب دوربین‌های کنترلی در بلوار آیت‌الله بروجردی اظهار داشت: از ابتدای راه‌اندازی این بلوار شهرداری به دنبال نصب دوربین‌های کنترل سرعت و تخلفات در این محور بود که به علت مشکلاتی نصب این دوربین‌ها با تأخیر انجام شد.

رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: در مدت کمتر از یکسال در بلوار آیت‌الله بروجردی شاهد تصادفات و واژگونی‌های بسیاری بودیم که بیش از ۵۰۰ مجروح و بیش از ۱۰ کشته این محور بر جای گذاشته بود.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ برخورد با گاردریل و واژگونی در این محور ثبت‌شده بود، ابراز کرد: خوشبختانه بعد از نصب دوربین‌های کنترلی در بلوار آیت‌الله بروجردی، شاهد کاهش ۹۹ درصدی تخلفات و تصادفات در این محور هستیم.

قلیچ با تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای حفظ جان و اموال تصریح کرد: دوربین‌های کنترلی فقط وظیفه ثبت تخلفات دارند و قانون‌گریزی به خود رانندگان بر می‌گردد که باید با رعایت قوانین، رانندگی مطمئن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار