با مشارکت پایگاه خبری تابناک قم:
جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و دانشجویان به همت مرکز قم سازمان فضای مجازی سراج موکب تخصصی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را در قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و جنب درمانگاه صلواتی سید الشهدا برپا می‌کنند.
کد خبر: ۷۷۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۶ 09 September 2019

به گزارش تابناک قم، جمعی از فعالان فضای مجازی با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و حمایت مجموعه فرهنگی دنیای کتاب ایستگاه تخصصی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را جنب درمانگاه صلواتی سید الشهدا (ع) واقع در ابتدای خیابان 19 دی، دبیرستان دین و دانش در تاسوعا و عاشورای حسینی برپا می‌کنند.

ایستگاه فرهنگی واقعیت مجازی در قم برپا می شود

خادمی تخصصی این ایستگاه فرهنگی به عهده اصحاب رسانه از دفتر خبرگزاری فارس در قم، دفتر خبرگزاری تسنیم در قم، پایگاه خبری تابناک قم و اعضای کانون فرهنگی رسانه‌ای پادا است که به صورت خودجوش برای راهنمایی مراجعان این موکب حاضر شده و خادمی فرهنگی این ایستگاه را به عهده دارند.

در این ایستگاه تخصصی نرم افزار واقعیت مجازی سقا به شکل عینک‌های VR و قابل نصب روی تلفن همراه ارائه شده و به مراجعان رزم فرزند برومند امام علی(ع) و یاور امام حسین(ع) در محیطی سه بعدی نشان داده می‌شود.

در بخش دیگر این ایستگاه نیز با استفاده از فناوری AR و نرم افزار خیمه بهشت اردوگاه جهنم، مراجعان قادر به دریافت اطلاعات درباره تعدادی از اصحاب امام حسین(ع) و تعدادی از دشمنان ایشان خواهند بود.

این موکب با حمایت مادی و معنوی مجموعه فرهنگی دنیای کتاب و سازمان فضای مجازی سراج، مرکز قم جنب درمانگاه صلواتی سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان 19 دی، دبیرستان دین و دانش در تاسوعا و عاشورای حسینی از 9 صبح تا 8 شب برپا است و پذیرای علاقمندان به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و عزاداران امام حسین(ع) است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار