جلسه بررسی رفع موانع احداث بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم با حضور رئیس دانشگاه و معاونین در محل بیمارستان برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷ 02 September 2019

به گزارش تابناک قم، در دیدار ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، موضوع بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم بحث و تبادل نظر شد که در آن جلسه وزیر بهداشت بر رفع و تسریع مشکلات پروژه بیمارستانی تاکید کرد.

پس از آن جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه معاون درمان و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم، با حضور در محل بیمارستان، بار دیگر تشکیل جلسه داده و مسائل مربوط به آن بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در جلسه ای که با وزیر بهداشت داشتیم، وی بر رفع مشکلات موجود بیمارستان امیرالمومنین(ع) و تسریع در روند تکمیل و آماده سازی بیمارستان با همکاری هر چه بیشتر واقف تاکید کرد.

وی گفت: این بیمارستان به همت واقف احداث شده که طبق تفاهم نامه در حال پیگیری بوده و در نهایت جزو مجموعه مجتمع بیمارستان شهید بهشتی فعالیت کرده و طبق قوانین و مقرارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مدیریت خواهد شد.

شایان ذکر است بیمارستان 220 تختخوابی امیرالمومنین(ع) در محوطه بیمارستان شهید بهشتی در حال احداث بوده که با زیربنای 21 هزار و 430 مترمربع در 9 طبقه احداث و دارای پیشرفت بیش از 90 درصد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار