استاندار قم گفت: دوری از حواشی و جهت‌گیری‌های سیاسی پیش شرط اصلی توسعه و رشد قم است.
کد خبر: ۷۷۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳ 01 September 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات 75 پروژه شهرداری قم با اشاره به شرایط اقتصادی اظهار کرد: با وجود شرایط تحریم و فشار اقتصادی، در سایه همدلی و همراهی مدیران استان قم و نمایندگان مجلس و اعضای شورا، فعالیت‌های چشمگیر عمرانی در قم ادامه دارد و هر روز شاهد تغییر و تحول در شهر هستیم.

وی ادامه داد: عقب افتادگی تاریخی در شهر قم با همت و هماهنگی ارکان نظام در این شهر به سرانجام مطلوبی می‌رسد، بسترسازی فضای امن و آرام و اعتدال و انسجام و ایجاد فضای کار و خدمت در قم ضروری است تا هر کس که انگیزه خدمت دارد، بتواند در قم منشا خدمت و اثر باشد.

استاندار قم با بیان اینکه دوری از حواشی و جهت‌گیری‌های سیاسی پیش شرط اصلی توسعه و رشد قم است افزود: مردم استان شایستگی ارائه خدمات را دارند و به دنبال ایجاد محیط با انگیزه خدمت در قم باشیم، همه مدیران و کارگران در به ثمر رسیدن پروژه‌های عمرانی نقش دارند.

سرمست فضای شهر قم را فضای کار دانست و تصریح کرد: باید نظام اسلامی را در عمل کارآمد نشان بدهیم و این کارآمدی باید در استان قم مشهود باشد، این اقدامات مورد رضایتمندی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: بافت تاریخی شهر قم یک معضل شده است، باید نمایندگان مجلس مشخص کنند که جایگاه میراث فرهنگی تا کجا است، البته میراث فرهنگی در خصوص بافت تاریخی استدلال‌هایی دارد و بحث بافت تاریخی در همه شهرها است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار