مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از احداث دو پایانه و پارک‌سوار در جنوب و شمال شهر قم خبر داد و گفت: با توجه به نیازسنجی‌های انجام‌ شده احداث دو پایانه اصلی در افق آینده شهر پیش‌بینی‌ شده است.
کد خبر: ۷۷۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 18 August 2019

به گزارش تابناک قم، رضا پوریافر با بیان چشم‌انداز و افق آینده شهر قم در حوزه حمل‌ و نقل و پایانه‌های مسافربری اظهار داشت: با توجه به نیازسنجی‌های انجام‌ شده احداث دو پایانه اصلی در جنوب و شمال شهر قم در افق آینده شهر پیش‌بینی‌شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه مطالعات جامع حمل‌ و نقل شهر در این رابطه در حال انجام است، افزود: مشاور قبلی، احداث پایانه شمالی در حدفاصل کمربندی امام علی(ع)- اتوبان کاشان، جنب عمار یاسر و پایانه جنوبی روبروی سیلو جنب کلانتری را پیش‌بینی کرده بود که به دلیل مشکلات تملک، ایجاد پایانه جنوبی در این محل منتفی شد.

وی با بیان اینکه مصوبه سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم احداث پایانه جنوبی در کنار بیمارستان امام رضا(ع) است، گفت: تملک زمین در این محدوده یکی از مشکلاتی است که هنوز وجود دارد.

پوریافر بیان کرد: مشاور طرح جامع حمل‌ و نقل شهری در حال انجام مطالعات است و در صورت تکمیل مطالعات وضعیت جانمایی این دو پایانه مشخص می‌شود ولی در هر صورت نیاز به احداث این پایانه‌ها در قم احساس می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: بنا داریم با ایجاد پایانه جنوبی به شهرهای جنوب قم سرویس‌دهی داشته باشیم و پایانه شمالی هم به شهرهایی که مبدأ سفر قم به مقصد شهرهای شمال کشور و قم است سرویس‌دهی داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار