مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه یکی از عرصه‌های پارک هزارهکتاری قم بوستان کوثر است، گفت: این عرصه 300 هزار مترمربع مساحت دارد که با اعتبار 5 میلیارد تومان 15 هکتار آن در حال انجام است و 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کنار باغ موزه دفاع مقدس در حال اجرا است.
کد خبر: ۷۷۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ 14 August 2019

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با اشاره به احداث فضای سبز و درختکاری فاز دوم بوستان مرجعیت، گفت: اداره طراحی سازمان در حال طراحی این پروژه است، تنها در سال ۹۶ بالغ بر ۱۶۶ هزار مترمربع توسعه صورت گرفت و بالغ بر ۶.۵ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شد.

جوادیان با بیان اینکه با خاکریزی مطلوبی که صورت گرفته درختان رشد خوبی داشته است، افزود: با شرایطی که پیش‌ می‌رود امکان تبدیل این بوستان به یک فضای جنگلی برای استفاده مردم وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به روند احداث پارک کوهستانی هزار هکتاری قم، گفت: عرصه بوستان خضر نبی(ع) ۴۰۰ هزار مترمربع با اعتبار ۵ میلیارد تومان که همزمان هم کار عمرانی در حال انجام است و هم درختکاری و ایجاد عرصه سبز انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه یکی دیگر از عرصه‌های پارک هزارهکتاری قم بوستان کوثر است، افزود: این عرصه ۳۰۰ هزار مترمربع مساحت دارد که با اعتبار ۵ میلیارد تومان ۱۵ هکتار آن در حال انجام است و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کنار باغ موزه دفاع مقدس در حال اجرا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار