ستاره تنيس استان قم بعد از تجربه حضور در بازي‌هاي آسيايي جاكارتاي اندونزي به عنوان يكي از چهره‌هاي شاخص تنيس ايران در مسابقات جايزه بزرگ كشور به ميدان مي‌رود.
کد خبر: ۷۷۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 08 August 2019

به گزارش تابناک قم، سال گذشته در همین ایام بود که با اعلام اسامی نهایی کاروان اعزامی ورزش ایران به بزرگترین رویداد ورزشی سال 2018 قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی، امیرحسین بادی به عنوان یکی از ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات تنیس این بازی‌ها اعزام شد.

امیرحسین بادی با این اتفاق به نخستین ورزشکار تاریخ تنیس قم تبدیل شد که مجوز حضور در بزرگترین و مهمترین رویداد ورزشی قاره آسیا را کسب می‌کند، تنیسوری که البته پیش از این نیز با درخشش در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی و عضویت تیم ملی ایران در دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه نام تنیس قم را بر سر زبان‌ها انداخته بود.

بادی که نخستین تنیسور ملی‌پوش قم در تیم ملی بزرگسالان ایران نیز محسوب می‌شود، اکنون در رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس ایران بخت خود را برای کسب یک موفقیت جدید مورد آزمایش قرار می‌دهد، مسابقاتی که راند نخست جدول اصلی آن به انجام رسید و بادی با موفقیت از این مرحله عبور کرد.

این در حالی است که رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ تنیس ایران به میزبانی هیات تنیس استان البرز و در زمین‌های پایگاه قهرمانی کرج برگزار می‌شود و تنیسورهای حاضر با انجام ۲۴ مسابقه در راند نخست به مصاف یکدیگر رفتند که بادی چهره شاخص تنیس قم یکی از نفرات پیروز این مرحله بود.

در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۱۲۰ تنیسور از استان‌های تهران، البرز، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌غربی، اصفهان، کرمان، فارس، هرمزگان، زنجان، قزوین، همدان، مازندران، آذربایجان‌شرقی و قم در بخش انفرادی و دو نفره برای به دست آوردن رتبه‌های برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند، رقابتی که به مدت ۱۰ روز در پایگاه قهرمانی استان البرز برگزار می‌شود و سرداوری آن را مهدی ملک‌زاده داور نشان سفید کشورمان انجام می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار