مدیرکل پست:
مدیرکل پست قم گفت: بیش از هشت هزار کارت سوخت در باجه معطله پست قم موجود و آماده تحویل به صاحبان خودروهاست.
کد خبر: ۷۶۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰ 08 August 2019

 

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل باقری منش بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وجود کارت سوخت خود در باجه معطله با به همراه داشتن مدارک کامل هویتی و اسناد مالکیت خودرو به ادارات پست قم در مناطق امامزاده سیدعلی، امام و پردیسان مراجعه کنند.

وی با اشاره به این که اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل پست استان بارگذاری شده است، افزود: تنها کارت‌های سوخت با پلاک استان در ادارات پست یادشده موجود است.

وی ادامه داد: لازم است شهروندان قبل از مراجعه، مدارک خود را کامل کنند تا در زمان حضور خود در ادارات پست برای دریافت کارت سوخت خود با مشکلی مواجه نشوند.

باقری منش گفت: کارت‌های سوخت موجود، تنها به افراد صاحب خودرو که مدارک کامل به همراه دارند، تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: تحویل نشدن کارت‌های سوخت برخی شهروندان به در منازل ایشان و نگهداری از آن‌ها در باجه‌های معطله دلایل مختلفی همچون ارائه آدرس ناقص و پیگیری نکردن روند صدور کارت سوخت خودروها تا مرحله پایانی توسط بنگاه‌های فروش خودرو دارد.

وی ادامه داد: متولی اصلی صدور کارت‌های سوخت، شرکت ملی نفت است و اداره پست تنها روند اداری و تحویل آن به شهروندان را پیگیری می‌کند.

از ۲۰ مرداد طبق اعلام وزارت نفت، در کلیه جایگاه‌های توزیع بنزین و سوخت در ایران استفاده از کارت سوخت الزامی می‌شود.

مالکان خودروهای نو شماره و تعویض پلاک‌های جدید که تاکنون موفق به دریافت کارت شناسایی خودرو نشده‌اند، هنگام ثبت‌نام کارت سوخت در سامانه می‌توانند با استفاده از شماره VIN (شناسه ۱۶ رقمی) مندرج در شناسنامه مالکیت خودرو نسبت به ثبت‌نام کارت سوخت در سامانه دولت همراه، اپلیکیشن دولت همراه یا از طریق کد دستوری *۴# اقدام کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار