رئیس هیأت امنای موسسه حضرت خدیجه(س) گفت: خبرنگاران می‌توانند که در جامعه فرهنگ سازی کنند، کار خبرنگاری دو لبه است.
کد خبر: ۷۶۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ 08 August 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله فرحزاد در مراسم پاسداشت روز خبرنگار در تالار مدائن شهر قم، با اشاره به اهمیت کار خبرنگاری اظهار کرد: کار خبرنگار کار مهم و دقیقی است و خبرنگاران می‌توانند که در جامعه فرهنگ سازی کنند، کار خبرنگاری مثل چاقوی دو لبه است.

وی ادامه داد: باید خبرها را به دور از جناح بندی‌ها و با توجه به حفظ امنیت و در کمال صحت تولید و منتشر کرد، رهبر معظم انقلاب به آرامش بخشی به جامعه تاکید کردند و باید اصحاب رسانه از سیاه نمایی پرهیز کنند، خبرنگاران نقش مهمی در امنیت جامعه دارند.

رئیس هیأت امنای موسسه حضرت خدیجه(س) افزود: امانت داری در کار خبرنگاری اهمیت زیادی دارد و باید از شایعه پراکنی خودداری کنند، واکاوی در کار خبرنگاری اهمیت زیادی دارد، عدم توجه به این مساله موجب ریخته شدن آبروی افراد می‌شود.

فرحزاد با اشاره به اقدامات موسسه حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: بردن نیازمندان به زیارت جزو اقدامات این موسسه است، زیارت تاثیر زیادی بر روی افراد دارد و موسسه حضرت خدیجه(س) 80 هزار نفر به زیارت حرم حضرت معصومه(س)، 30 هزار نفر به مشهد مقدس و 6 هزار نفر به زیارت کربلا اعزام کرده است.

وی ادامه داد: عید غدیر سرچشمه همه خوبی‌ها و ریشه و اساس تشیع است و باید برنامه‌های شادی در غدیریه از عید قربان تا روز مباهله برگزار شود، روزی بالاتر از غدیر خم خلق نشده است، باید بزرگداشت غدیر در جامعه بیش از پیش احیا شود.

رئیس هیأت امنای موسسه حضرت خدیجه(س) خاطرنشان کرد: رسول اکرم(ص) در روز غدیرخم بر مسلمانان واجب کرد که پیام این روز را به دیگران برسانند، باید به دنبال معرفی امام علی(ع) به مردم کشورهای جهان معرفی کنیم.باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار