معاون امور فرهنگی و دانشجویی موسسه طلوع مهر از فعالیت 5 انجمن علمی در این موسسه آموزش عالی خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشجویان متولی تشکیل و اداره این انجمن‌ها هستند.
کد خبر: ۷۶۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ 06 August 2019

به گزارش تابناک قم، احمد معماری زاده در نشست خبری که در موسسه آموزش عالی طلوع مهر برگزار شد با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از دانشجویان مشغول به تحصیل اظهار کرد: از جمله این حمایت‌ها وام صندوق رفاه است که پرداخت اقساط آن بعد از فارغ التحصیلی دانشجویان آغاز می شود.

وی از ارائه برخی وام‌ها به دانشجویان در تعامل با بانک‌ها خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی بین دانشجویان برگزار شده و اخیرا نیز شاهد قهرمانی تیم دارت موسسه طلوع مهر در مسابقات دانشجویان کشور بودیم.

معاون امور فرهنگی و دانشجویی موسسه طلوع مهر از فعالیت 5 انجمن علمی در این موسسه آموزش عالی خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشجویان متولی تشکیل و اداره این انجمن‌ها هستند.

وی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز در دستور کار است و تاکنون در دو بخش سلامت و سبک زندگی نسبت به برگزاری 14 کارگاه اقدام شده است.

تشکیل اندیشکده مطالعات آینده پژوهی

محمودی مدیر پژوهش موسسه طلوع مهر نیز در این نشست با بیان اینکه پژوهش‌ها در این موسسه بر مبنای مسائل کشور و مسائل مرتبط با قم با رویکرد فرااستانی دنبال می شود، گفت: در متون دینی و روایات نسبت به قم نگاهی آینده پژوهانه وجود دارد و ما وظیفه داریم که به این مهم توجه لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 23.2 درصد دانشجویان مشغول تحصیل در قم در مراکز و موسسات غیرانتفاعی تحصیل می کنند، گفت: بر این اساس میزان دانشجویان مشغول تحصیل در دانشگاه‌های دولتی 24 درصد و دانشجویان مشغول تحصیل در دانشگاه آزاد 17 درصد است.

مدیر پژوهش موسسه آموزش عالی طلوع مهر تشکیل اندیشکده مطالعات آینده پژوهی و تشکیل بانک اطلاعات آینده پژوهان را از دیگر اقدامات در دست اقدام دانست و خاطرنشان کرد: با پارک علم و فناوری مذاکره ای داشته ایم تا پایان نامه‌ها از متن محور بودن خارج شده و به طرح‌های کسب و کار و تجاری سازی تبدیل شده و منجر به کارآفرینی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار