فرنگي‌كار ملي‌پوش استان قم از سوي كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان ايران در ليست نهايي براي اعزام به رقابت‌هاي قهرماني جهان قرار گرفت.
کد خبر: ۷۶۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶ 29 July 2019

به گزارش تابناک قم، پس از درخشش تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا که به قهرمانی مقتدرانه تیم ملی ایران انجامید، حالا نوبت به حضور موفق فرنگی‌کاران آینده‌ساز در مسابقات جهانی این رشته رسیده است، رقابت‌هایی که دهه دوم مرداد ماه برگزار می‌شود.

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به عنوان قهرمان قاره کهن از امروز استارت رسمی تمرینات خود را برای حضور درخشان در رقابت‌های جهانی زد، در واقع این آخرین مرحله اردوی تیم ملی است و یکی از بهترین‌های کشتی فرنگی قم نیز در لیست نهایی برای این اعزام مهم برون‌مرزی قرار گرفته است.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تا هشتم مرداد ماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی، نفرات دعوت شده به این اردو در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌شوند.

شاهرخ میکائیلی فرنگی‌کار وزن 110 کیلوگرم کشتی قم که تیر ماه عضو تیم ملی ایران در پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا بود و در این رقابت‌ها با ایستادن روی سکوی سوم به نشان برنز قاره کهن دست یافت، به واسطه جلب اعتماد کادر فنی تیم ملی عضو تیم اعزامی به پیکارهای جهانی شده است.

ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای جهانی 2019 کشتی فرنگی نوجوانان را در وزن 45 کیلوگرم مهدی احدی‌زناب از گیلان، در 48 امیررضا ده‌بزرگی از فارس، در 51 سعید اسماعیلی از خوزستان، در 55 سجاد عباس پور از مازندران، در 60 سیددانیال سهرابی از خوزستان، در 65 حجت رضایی، در 71 رضا ساکی، در 80 کامران ارقش و در 92 کیلوگرم سعید کریمی‌زاده همگی از خوزستان و در 110 کیلوگرم شاهرخ میکائیلی از قم تشکیل می‌دهند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان اسبق این رشته فرشاد علیزاده است، در حالی که مربیان تیم ملی عبدالکریم کاکاحاجی، طیب حیدری، محمد خزایی، مصطفی قاسمی‌راد و محمد کاظمی‌مهر هستند و تیم ملی به سرپرست مربی مطرح کشتی قم یعنی سیدموسی طباطبایی روزهای یازدهم تا سیزدهم مرداد ماه در رقابت‌های جهانی به میزبان صوفیه بلغارستان به میدان می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار