معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به فعالیت 250 واحد سنگبری فعال در استان قم گفت: در مجموع بیش از چهار هزار نفر در این واحدها درحال فعالیت هستند.
کد خبر: ۷۶۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۷ 29 July 2019

به گزارش تابناک قم، وحید آشتیانی در نشست خبری مسؤولان خوشه سنگ استان قم که در سالن جلسات ساختمان شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در استان قم 250 واحد سنگ‌بری فعال داریم که چهار هزار نفر در این صنعت درحال فعالیت هستند و 50 کارآفرین برتر در میان این افراد انتخاب شده‌اند که با 20 نفر از آن‌ها مصاحبه‌هایی انجام و محتواها به صورت مکتوب و مجازی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 98 درصد صنعت ایران به صنایع کوچک اختصاص دارد، اضافه کرد: استان قم نیز بیش از دو هزار صنعت واحدی کوچک در حال فعالیت هستند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خاطرنشان کرد: در حوزه بازاریابی روش‌های مختلفی برای معرفی یک صنعت وجود دارد که ما از همه این ابزارها استفاده کرده‌ایم به عنوان نمونه در بازارچه‌های کشورهای دیگر حضور یافته و با برپایی نمایشگاه‌های مختلف توانسته محصولات خود را به این کشورها صادر کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشه سنگ استان قم به کشورهای آسیای میانه و عراق ورود مطلوبی داشته‌ است، مطرح کرد: امیدواریم با رویکردی که درحال دنبال شدن است بتوانیم در حوزه خوشه سنگ استان به دستاوردهای متفاوتی برسیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار