فوتساليست‌هاي تيم سوهان محمد سيماي قم در ديداري خانگي از نيم‌فصل نخست بازي‌هاي بيست و يكمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور اين هفته از ستارگان وارمين پذيرايي مي‌كنند.
کد خبر: ۷۶۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴ 29 July 2019

به گزارش تابناک قم، بازی‌های هفته ششم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه یازدهم مرداد ماه برگزار می‌شود و فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم که بعد از باخت هفته پنجم جایگاه چهارمی خود را در جدول رده‌بندی این فصل از دست دادند، به فکر جبران امتیازات از دست رفته به میدان می‌روند.

حریف فوتسالیست‌های تیم محمد سیمای قم در ششمین هفته از نیم‌فصل نخست رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم ستارگان ورامین است، تیمی که همانند سوهانی‌ها هفت امتیاز دارد اما تفاضل گل آنها کمتر از نماینده قم است و شاگردان سیدمهدی غیاثی باید با تمام توان به فکر غلبه بر آن باشند.

بعد از باخت غیر منتظره تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دو دیدار خارج از خانه برابر مقاومت البرز در هفته نخست و اهورا بهبهان در هفته پنجم لیگ برتر، حالا قمی‌ها انتظار دارند تیم مورد علاقه‌شان از ساعت 18 روز جمعه 11 تیر ماه بهترین نمایش خود را در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برابر ستارگان ورامین به نمایش بگذارد.

سوهان قم تا کنون دو پیروزی مقابل لبنیات ارژن فارس و شاهین کرمانشاه کسب کرده، به تیم‌های مقاومت البرز و اهورا بهبهان باخته و با گیتی‌پسند اصفهان به تساوی رسیده تا با کسب هفت امتیاز در مکان ششم جدول قرار بگیرد، ضمن اینکه ورامینی‌ها نیز با همین امتیاز در تعقیب نماینده قم مکان هفتم را در اختیار دارند.

در مسابقه خانگی هفته ششم لیگ برتر فوتسال، بازگشت دو مهره غایب سوهان محمد سیما مقابل اهورا بهبهان یعنی ناصر اطمینان و روح‌الله ایثاری قطعا می‌تواند تاثیر مثبتی در نتیجه‌گیری مثبت این تیم ایجاد کند، به ویژه اینکه سوهانی‌ها در خانه مورد حمایت تماشاگران خون‌گرم خود هستند و بدون باخت خانگی از حریف پذیراییی می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار